افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین



تقویم دستگاه حضور و غیاب ( Attendance device calendar ) ابزاری است که  بررسی مواردی چون روزهای مرخصی، تعداد روزهای کاری و… پرسنل را بسیار ساده‌تر می‌کند. این تقویم یکی از مواردی است که باید در همان ابتدای شروع هر سال آن را روی اپلیکیشن ساعت زنی گوشی بارگزاری کنید.عدم بارگزاری تقویم سیستم حضور و غیاب در نرم افزار می‌تواند مشکلات مختلفی را برای شما و همچنین مجموعه شما به وجود آورد.با دانلود تقویم نرم افزار حضور و غیاب به راحتی می‌تواند از هر گونه اشتباه محاسباتی در نرم افزار و دستگاه برای هویت سنجی پرسنل خود جلوگیری کنید.

دانلود تقویم نرم افزار حضور و غیاب افق فراویژن

برای دانلود تقویم دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن کافی است همین حالا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید یا از طریق لینک دانلود نرم افزار حضور و غیاب اقدام به دانلود نرم افزار کنید. دانلود هر کدام از انواع تقویم های دستگاه حضور و غیاب به یک شکل صورت می گیرد. البته ممکن است تقویم هر برند دستگاه حضور و غیاب کمی متفاوت باشد. علاوه بر دانلود تقویم، امکان دانلود فرم حضور و غیاب پرسنل از وبسایت فق فراویژن نیز مهیاست.

چرا نیاز به کلندر دستگاه حضور و غیاب داریم؟

در برخی از سیستم‌های حضور و غیاب اثرانگشتی در اماکن مختلف مانند حضور و غیاب دانش آموزان، وجود تقویم برای کارکرد صحیح و تشخیص میزان تعطیلی و همچنین کارایی درست از بابت صحیح بودن تاریخ ثبت حضور و غیاب افراد و عدم ایجاد مشکل در  نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد لازم و ضروری است.

شرکت‌های تولید کننده دستگاه حضور و غیاب عموما در ابتدای هر سال تقویم سال جدید را روی وب سایت خود بارگزاری می‌کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند به این تقویم دسترسی داشته باشند و به این صورت بتوانند از هر گونه خطا و مشکلی در زمان ثبت هویت افراد به وسیله سنسور اثر انگشت یا سنسور تشخیص چهره جلوگیری شود.

شرکت افق فراویژن مانند هر شرکت تولید کننده دستگاه حضور و غیاب در ابتدای هر سال تقویم خود را برای دانلود در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

تقویم بر روی چه دستگاه‌هایی نصب می‌شود؟

این تقویم‌ها قابلیت نصب بر روی انواع دستگاه ثبت تردد از قبیل دستگاه حضور و غیاب با اثر انگشت و تشخیص چهره را دارند. اگر  اقدام به خرید دستگاه‌ه حضور و غیاب تشخیص چهره یا دیگر انواع این دستگاه‌ها کرده‌اید، افق فراویژن به شما توصیه می‌کند برای تسهیل فرایند مدیریت پرسنل حتما از تقویم‌های سیستم حضور و غیاب استفاده کنید. 

برای دانلود تقویم دستگاه حضور و غیاب سال جدید – سال 1402 کافی است از طریق لینک زیر اقدام به دانلود تقویم کنید.

 

 

توجه داشته باشید که شما به راحتی می‌توانید تقویم نرم افزار حضور و غیاب شرکت افق فراویژن را ویرایش کنید. به قسمت تنظیمات نرم افزار حضور و غیاب مراجعه کنید، در قسمت تقویم دستگاه حضور و غیاب به بخش ویرایش تقویم دستگاه حضور و غیاب بروید و به هر صورتی که علاقه دارید اقدام به ویرایش کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن