افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

دستگاه حضور و غیاب برای شرکت تعمیرات تاسیسات

دستگاه مناسب برای شرکت تاسیسات ساختمانی

یکی از ملزومات هر شرکتی که بیش از چندین کارمند دارد، مجهز بودن به یک سیستم حضور غیاب حرفه‌ای و متناسب با تعداد افراد سازمان و ماهیت آن مجموعه است. یک شرکت تعمیرات تاسیسات و ارائه خدمات در حوزه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند خدمات پکیج به تازگی برای نصب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مجموعه ماهران سرویس با مشاوران فروش افق فرا ویژن تماس گرفتند. ماهیت این شرکت به این صورت بود که روزانه تعداد زیادی تعمیرکار و سرویسکار برای دریافت خدمات و پرداختی‌های خود به شرکت مراجعه می‌کنند. بنابراین مدیران این شرکت دستگاهی می‌خواستند که قادر باشد روزانه آمار ورود و خروج تعداد زیادی از مراجعین به این شرکت تاسیسات ساختمانی را ثبت کند.

 پیشنهاد مدیران این سازمان، یک دستگاه ورود و خروج اسکن کف دست بود. اما با توجه به آنکه کارکنان این سازمان افراد فنی و تاسیساتی هستند، توصیه ما این بود که از دیگر مدل‌های دستگاه حضور و غیاب استفاده کنند. چرا؟ چون به دلیل فعالیت یدی افراد فنی مشغول در این شرکت ممکن است به مرور خطوط کف دست افراد از بین رفته و به خوبی توسط دستگاه شناسایی نشود. از همین‌رو سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی توصیه نمی‌شود.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره انتخاب مناسب‌تری برای این مجموعه بود. یکی دیگر از نیازهای این مجموعه کنترل عبور و مرور افراد به اتاقی از شرکت بود که قطعات گران قیمت و مهم تاسیسات ساختمانی در آنجا نگهداری می‌شد. مدیران شرکت تاسیسات ساختمانی ماهران سرویس در نظر داشتند یک سیستم کنترل تردد داشته باشند تا بتوانند از ورود افراد متفرقه به انباری که دستگاه‌های پکیج، اسپلیت و… را در آن نگهداری می‌کنند، خودداری کنند. کارشناسان شرکت افق فراویژن برای انتخاب بهترین دستگاه کنترل تردد، مدیران این شرکت را راهنمایی کردند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن