افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

حضور و غیاب با موبایل

حضور و غیاب کارمندان با موبایل اپلیکیشن

مدیریت حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه حضور غیاب

بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی و… تنها با یک نرم افزار ثبت تردد بدون دستگاه تحت وب شرکت افق فرا ویژن  میتوانید حضور و غیاب کارمندان خود را مدیریت کنید. شما با نرم افزار تی نو میتوانید مشخص کنید کدام کارمند با چه روشی ورود و خروج خود را ثبت کند ، موبایل اپلیکیشن ، دسکتاپ یا دستگاه حضور و غیاب 

مدیریت حضور و غیاب کارمندان بدون نیاز به دستگاه و سخت افزار

مدیریت چارت سازمانی و سطح دسترسی مدیران

مدیریت درخواست های مرخصی ، ماموریت و اضافه کاری

مدیریت ثبت ورود و خروج فقط با موبایل شخصی کارمندان

پخش ویدئو

تی نو؛ اپلیکیشن حضورو غیاب

ویدئو روبرو برخی از ویژگی های موبایل اپلیکیشن تی نو، نرم افزار حضور و غیاب را به شما توضیح میدهد ، یکپارچکی این نرم افزار به شما امکان می‌دهد که کارمندان خود را با سه روش متفاوت بر اساس نیاز خود مدیریت کنید ، میتوانیددسترسی استفاده از موبایل ، دسکتاپ و یا دستگاه حضور و غیاب داشته باشد.

پخش ویدئو

دریافت کاتالوگ نرم افزار و وب اپلیکیشن تی نو

هر گونه سوال در رابطه با خرید این محصول دارید  با ما تماس بگیرید

سطوح اپلیکیشن

وب اپلیکیشن تی نو یکپارچه سازی منابع انسانی

مدیر ارشد

مدیر

پرسنل

قابلیت های اپلیکیشن حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب

برخی از قابلیت های اپلیکیشن حضور و غیاب 

ثبت ورود و خروج با موبایل

درخواست مرخصی

درخواست ماموریت

شیفت بندی

مدیریت پروژه

پشتیبانی از QR CODE

باقیمانده مرخصی

مجوز اضافه کار

چت روم همکاران

دورکاری

محصولات ما برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

کدام محصول برای مدیریت پرسنل در کسب کار شما مناسب است 

ادارات و شرکت ها

مهندسین مشاور

مغازه ها

کسب و کارهای ماموریت محور

استارتاپ ها

کسب و کار های سیار

حضور و غیاب تینو1

ثبت ورود و خروج با تکنولوژی های مختلف 

با تینو میتوانید با تکنولوژی های متفاوت ورود و خروج خود را ثبت کنید در زیر لیست برخی از روش های ثبت ورود و خروج با تینو را مشاهده میکنید

 

دستگاه تشخیص چهره و اثر انگشت

از طریق دسکتاپ با وب کم

کیو آر کد به همراه وای فای

کیو ار کد به تنهایی

بر اساس موقعیت جغرافیایی

نوتیفیکیشن درخواست های من 

با تینو  شما میتوانید درخواست های زیادی را بر اساس چارت سازمانی برای مدیران بالا دستی خود ارسال کنید .

نوتیفیکیشن های ارسال درخواست و پاسخ درخواست ها بر روی سیستم شما و یا موبایل اپلیکیشن شما جهت اطلاع رسانی حتی اگر اپلیکیشن شما بسته باشد برای شما ارسال میشود .

درخواست مرخصی ، درخواست ماموریت ،  درخواست اضافه کاری ، درخواست مشاعده ، درخواست فراموشی ، درخواست هزینه و …

حضور و غیاب تینو 2
مرخصی های تینو

محاسبه مانده مرخصی ها  

با تینو میتوانید باقیمانده مرخصی های خود را در لحظه در داشبورد کارمندان مشاهده کنید و بر اساس باقیمانده مرخصی ها درخواست های مرخصی جدید خود را ثبت کنید 

 

مرخصی های استحقاقی 

مرخصی های استعلاجی 

مرخصی های تشویقی 

و هر مجوز هر مرخصی که شما در مجموعه و کسب و کار خود دارید .

مانیتور کردن کارمندان  بر روی نقشه  

تی نو این امکان را به شما میدهد که بر اساس موقعیت های جغرافیایی مشخص شده کارمندان خود را بر روی نقشه رسد کنید و دقیقا متوجه شوید کی کجاست

تینو قابلیت شناسایی و ثبت ورود و خروج با تکنولوژی های زیادی را دارد و یکی از این تلکنولوژی ها مدیریت کارمندان بر روی نقشه گوگل است و به سادگی میتوانید کارمندان را مدیریت کنید ، هر ورود و خروجی که در هر نقطعه ای که شما مجوز داده اید ثبت شود قابل پیگیری و گزارش گیری میباشد .

رسدکردن کارمندان بر روی نقشه تینو
فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

ثبت درخواست بر اساس چارت سازمانی 

در بهترین نرم افزارحضور و غیاب تحت وب تی نو شما امکانایجاد چارت سازمانی را به صورت گرافیکی خواهید داشت و میتوانید طبقه بندی دقیقی از سمت ها و مدیران سازمان خود داشته باشید هر مدیر میتواند مجموعه کارمندان و همکاران خود را در این چارت مشخص کند و شما میتوانید بر اساس این چارت سازمانی درخواست های مرخصی ، ماموریت ، اضافه کار و حتی درخواست های مساعده را دریافت کرده و انها را تایید و یا رد کنید .

پنل مدیران و کارمندان در وب 

مدیران شرکت‌ها می‌توانند با دسترسی به پنل اینترنتی، به تمامی اطلاعات حضور و غیاب دستیابی داشته باشند.مدیران به صورت درلحظه و آنلاین میتوانند ورود و خروج کارمندان را برسی کنند حتی شما میتوانند متوجه شوید کدام کارمند از چه روشی برای ثبت ورود و خروج استفاده کرده است ، همچنین کارمندان در پنل خود میتوانند تمامی ورود خروج های ماه جاری خود را ملاحظه کرده و درخواست های مورد نیاز خود را ثبت کنند ، مانده مرخصی ها را چک کنید و بر اساس مانده مرخصی ها درخواست های مرخصی خود را ثبت کنید .

خرید دستگاه ساعت زنی اداری
فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

امکان اتصال به سخت افزار حضور و غیاب 

نرم افزار حضورو  غیاب تی نو که تحت وب می باشد و دارای اپلیکیشن موبایل است امکان اتصال به سخت افزار های شرکت افق فرا ویژن را نیز دارد ، در صورتی که شما کارفرمای محترم نیاز دارید بخشی از کارمندان که بیرون مجموعه هستند از اپلیکیشن موبایل و بخشی از دستگاه حضور و غیاب و بخشی دیگر که دور کار هستند از سیتم وب تی نو استفاده کنند این امکان میسر است  .

ثبت تردد با تلفن همراه

این نرم افزار اندروید حضور و غیاب موبایل تی نو که نسخه آی او اس آن نیز ارائه میشود، با استفاده از سیستم QR CODE میتوایند ورود و یا خروج خود را در شرکت و یا سازمان مربوطه ثبت کنید در این اپلیکیشن امکان مدیریت کارمندان دور کار که در منزل و یا بیرون از شرکت مشغول فعالیت و کار هستند وجود دارد .

خرید دستگاه ساعت زنی اداری
فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

اپلیکیشن موبایل و یا نرم افزار تحت وب !

نرم افزار تی نو یک راه حل چند کاربردی برای مدیران و کارفرمایان است اگر شما تی نو داشته باشید میتوانید مشخص کنید هر کارمند با کدام روش میتواند حضور وغیاب روزانه خود را در سامانه ثبت کند. حتی کارمندان و منابع انسانی دورکار میتوانند بر اساس راه کار پروژه محور شروع کار و پایان کار خود را در سامانه ثبت کنند .

مشاوره رایگان خرید برنامه موبایلی حضور و غیاب 

همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند 

دیگر نرم افزار های حضور و غیاب

راه کارهای نرم افزای حضورو  غیاب افق فرا ویژن

حقوق و دست مزد

salary

بهترین‌ها را از افق فراویژن بخواهید!

در صورت نیاز به مدیریت حضور و غیاب با دستگاه مدل های زیر را برسی کنید

سیستم های حضور و غیاب چهره زنی نوع AI-01

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

Face-11

بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

OFV-640

سیستم ورود و خروج پرسنل با هوش مصنوعی

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

سیستم حضور غیاب ایرانی مدل AI-01

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰8

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

OFV-611

سوالات متداول در مورد اپلیکیشن موبایلی حضور و غیاب تی نو

مطالعه سوالات و پاسخ انها شما را جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن کمک خواهد کرد 

اپلیکیشن موبایل در چه نسخه هایی ارائه می شود ؟

اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و آی او اس می باشد و در حال حاضر نسخه اندروید قابل استفاده است. در آینده سامانه حضور و غیاب اپل نیز راه اندازی می‌شود.

خیر ، در زمان ورود تصویر شما شناسایی خواهد شد 

بر اساس موقعیت جغرافیایی ثبت شده در نرمافزار کارمندان بر اساس کیوار کدی که در قسمت ورودی محل کار نصب شده است ورود و خروج خود را ثبت میکنند 

بله شما در یک پنل اختصاصی به نام پنل کارمندان میتوانید گزارشات کارکرد ماهانه را ببینید و درخواست های متنوعی را به ثبت برسانید .

نرم افزار حضور و غیاب گوشی

نرم افزار حضور و غیاب موبایل (Mobile attendance software) نرم افزاری برای حضور و غیاب پرسنل است که بر روی موبایل نصب می‌شود. نرم افزار ساعت زنی موبایلی دارای دو نوع است:

اپلیکیشن‌های حضور و غیاب موبایل برای تمامی کسب‌وکارها قابلیت استفاده دارند. برای مثال اپلیکیشن مدیریت باشگاه ورزشی را می‌توان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای کنترل تردد موبایلی دانست. سامانه‌های نرم افزاری حضور و غیاب موبایلی این ویژگی را با خود به همراه دارند که از هر نقطه مکانی بتوانید به خوبی و بدون مشکل حضور و غیاب را انجام دهید.

نرم افزارهای حضور و غیاب موبایلی در دو دسته نرم افزار حضور و غیاب اندروید و نرم افزار حضور و غیاب آی او اس تقسیم بندی می‌شوند.

در حالت کلی نرم افزار حضور و غیاب گوشی موبایل در دسته نرم افزار حضور و غیاب تحت وب جای می‌گیرد.

در مقابل نرم افزار حضور غیاب برای گوشی نرم افزار حضور و غیاب برای اینترنت و نرم افزار حضور و غیاب برای ویندوز را داریم.

در صورتی که نیاز به راهنمای خرید نرم افزار حضور و غیاب نیاز دارید و همچنین می‌خواهید با انواع نرم افزار حضور و غیاب آشنا شوید کافی است همین حالا با شرکت افق فراویژن تماس حاصل کنید.

نرم افزار حضور و غیاب موبایل چیست؟

سیستم‌های حضور و غیاب متنوعی تا کنون به بازار عرضه شده است. سامانه حضور و غیاب روی گوشی یکی از جدیدترین‌ این سیستم‌ها است. اگر این نرم افزار روی بستر ابری پیاده سازی شود، با نرم افزار حضور غیاب ابری رو به رو خواهیم بود. با این نرم افزار می‌توانید به سادگی حتی زمانی که در محل کار حضور ندارید، ساعت رفت و آمد کارکنان خود را زیر نظر داشته باشید. برنامه حضوروغیاب موبایل برای پرسنل دورکار نیز کاربرد دارد.

نکات مهم در زمان بررسی نرم افزار گوشی حضور و غیاب

یکی از مواردی که باید در زمان خرید نرم افزار حضور و غیاب گوشی باید به آن توجه داشته باشید، نوع لایسنس نرم افزار حضور و غیاب است.

قیمت سامانه حضور و غیاب موبایلی

سیستم‌های حضور و غیاب به وسیله موبایل، دارای قیمت‌های مختلفی‌اند که وابسته به شرکت سازنده، برند و دیگر موارد، قیمت نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند متفاوت باشد.

مزایای استفاده از اپلیکیشن حضورو غیاب چیست ؟

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب گوشی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

  • ذخیره تمام اطلاعات مربوط به حضور و غیاب کارکنان

یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ذخیره تمام اطلاعات مربوط به حضور و غیاب پرسنل است. این اطلاعات در مدت طولانی در این سیستم باقی می مانند و در مواقع نیاز میتوان از آنها استفاده کرد.

  • استفاده از اطلاعات تردد پرسنل برای محاسبه دقیق حقوق

یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی به استفاده از نرم افزار حضور و غیاب گوشی علاقه نشان دهند این است که می توانند در پایان ماه به طور دقیق حقوق پرسنل خود را محاسبه کنند. با استفاده از این نرم افزار به سادگی میتوان به تمام اطلاعات و ساعات ورود و خروج کارکنان دسترسی داشت.

  • سهولت در روند حضور و غیاب

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از نرم افزار حضور و غیاب موبایل این است که باعث آسان تر شدن روند کنترل تردد می شود. کنترل تردد کارکنان با استفاده از روش های قدیمی دردسرهای زیادی دارد اما با کمک این نرم افزار به سادگی و بدون دردسر میتوان این کار را انجام داد.

  • کنترل زمان های تلف شده توسط پرسنل

برخی از پرسنل ساعت های طولانی را به گفتگو با دوستان خود یا صرف غذا و میان وعده می پردازند. با کمک این نرم افزار حضور و غیاب به سادگی میتوان تمام زمان های تلف شده توسط پرسنل را محاسبه کرد.

در صورتی که نیاز به راهنمای انتخاب سامانه ورود و خروج دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. با خرید این دستگاه حتی نیاز به گارانتی دستگاه حضور و غیاب هم ندارید.

کاربردهای حضور و غیاب با موبایل

حضور و غیاب با موبایل یکی از مدرن ترین روش ها برای کنترل تردد است. این روش با بهره گیری از فناوری های اطلاعات و ارتباطات به شکل کاملا آنلاین انجام می گیرد. با کمک این روش کارمندان می توانند در کمترین زمان ورود و خروج خود را ثبت کنند.

با استفاده از موبایل در زمینه حضور و غیاب دیگر نیازی به روش های سنتی کنترل تردد نیست. پرسنل شما در هر مکانی که باشند می توانند به سادگی اقدام به ثبت زمان ورود و خروج خود نمایند. استفاده از این روش به ویژه برای شرایطی که کارمندان عموما در سفر کاری هستند می تواند بسیار سودمند عمل کند. برای این اشخاص ثبت حضورشان سخت است به همین دلیل استفاده از روش حضور و غیاب با تلفن همراه می تواند کمک شایانی به آن ها کند.

برنامه حضور و غیاب با تلفن همراه از ویژگی های متفاوتی استفاده می کند. به عنوان مثال برخی از افراد به پیوست کردن عکس نیاز دارند و باید شرایطی فراهم شود که بتوانند این کار را انجام دهند. کارکنان می توانند با استفاده از لوکیشن به سادگی حضور خود را ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
5/5 - (1 امتیاز)