افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین


دستگاه حضور و غیاب توسط کنترل دمای بدن (body temperature control attendance device) از شیوع کرونا جلوگیری می‌کند. آیا می‌دانستید که انجام عمل غربالگری گام مهی در روند پیشگیری از شیوع بیماری‌های عفونی می‌باشد؟ اهمیت این عمل آن قدر بالا است که می‌توان گفت این عمل چیزی در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد در جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری‌هایی همچون کرونا موثر می‌باشد. به کلی انواع دستگاه حضور و غیاب با ثبت ساعت ورود و خروج افراد به یک محل خاص وظیفه برقراری نظم را در سازمان بر عهده دارند. چه برند دستگاه حضور و غیاب مناسب است؟

در حال حاضر برای جلوگیری از شیوع کرونا معمولا غربالگری را در مکان‌های عمومی که تعداد زیادی از افراد در اجتماعات شرکت می‌کنند، انجام می‌دهند و معمول ترین روش برای انجام این کار انداره گیری درجه حرارت بدن یا همان تب سنجی می‌باشد. زیرا یکی از شایع ترین علائم بیماری‌های عفونی دمای بالای حرارت بدن و تب کردن فرد بیمار می‌باشد.

انجام غربالگری به کمک اندازه گیری درجه حرارت بدن افراد در هنگام ورود به اجتماعات و مکان‌های عمومی از نظر علم اپیدمیولوژی راه بسیار موثری در پیشگیری از شیوع بیماری‌های عفونی و واگیردار می‌باشد. بنابراین استفاده از سیستم ثبت ساعت ورود و خروج با استفاده از تشخیص درجه حرارت بدن، می تواند کمک موثری در گسترش بیماری های واگیردار شود. لازم به ذکر است که برخی از انواع دستگاه حضور و غیاب بیومتریک نیز به دلیل عدم نیاز به تماس مستقیم با سنسورهای دستگاه مانند سیستم حضور و غیاب اسکن کف دست، در پیشگیری از شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال ویروس موثرند.

سیستم تشخیص حضور و غیاب با دمای بدن
بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-640B

7.2۰۰.۰۰۰ تومان

حضور و غیاب الکترونیکی با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-631

6.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-620

6.9۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-611

5.9۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-850

تماس با ما

غربالگری با سیستم حضور غیاب اندازه گیری درجه حرارت بدن

یک دستگاه ساعت زنی با کنترل دمای بدن چطور می‌تواند غربالگری را انجام دهد؟ ویروس کرونا که با نام کووید ۱۹ شناخته شده است، تقریباً از ابتدای سال میلادی جدید اکثر نقاط جهان را با خود درگیر کرده است.

این ویروس و بیماری حاصل از آن شامل آن دست از بیماری‌هایی می‌شود که معمولاً با بالا رفتن درجه حرارت بدن فرد بیمار خود را نشان می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت غربالگری با کمک اندازه گیری درجه حرارت بدن در رابطه با این ویروس بسیار موثر می‌باشد.

یکی از مواردی که می‌تواند با عمل غربالگری و تب سنجی همراه شود امر حضور و غیاب در هنگام ورود و خروج افراد می‌باشد.‌‌ در این گونه موارد برخی از دستگاه‌های تب سنج برای اندازه گیری دمای بدن افراد استفاده می‌کنند تا اگر محدوده‌ی دمای بدن فردی از حد نرمال فراتر باشد، از ورود وی به اجتماعات ممانعت به عمل آید.

اما دستگاه‌های تب سنج خود به تنهایی دارای ریسک انتقال بیماری می‌باشند زیرا جهت تب سنجی به کمک دستگاه تب سنج، باید دستگاه را بر روی پیشانی تک تک افراد قرار داد که این خود موجب افزایش ریسک آلودگی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود از برخی از انواع دستگاه حضور و غیاب افراد که برای احراز هویت به تماس مستقیم نیاز ندارند؛ استفاده شود. در این راستا سیستم حضور و غیاب کارتی به دلیل شخصی بودن کارت تردد افراد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

روش جایگزین استفاده از تب سنج در مدیریت حضور و غیاب

همانطور که گفته شد استفاده از تب سنج موجب افزایش ریسک آلودگی می‌شود. بنابراین باید به دنبال روش مناسب‌تری باشیم تا هم عمل غربالگری به درستی صورت گیرد و هم اینکه احتمال انتقال بیماری و تماس مستقیم با افراد به حداقل ممکن برسد.

جهت به تحقق پیوستن این امر دستگاه‌های حضور و غیابی در بازار موجود می‌باشند که علاوه بر انجام حضور و غیاب در هنگام ورود و خروج افراد به وسیله‌ی تشخیص چهره، حضور و غیاب با اثر انگشت و‌…، قابلیت تشخیص درجه حرارت بدن افراد را نیز دارند.

دمای بالای حاصل از تب در بدن افراد بیمار بیشتر بر روی پیشانی تظاهر می‌کند. این نوع از دستگاه‌های حضور و غیاب که قابلیت تب سنجی دارند، مجهز به نوعی سنسور مادون قرمز می‌باشند که با تابش اشعه‌های حرارتی قابلیت تشخیص دمای بالای بدن فرد را دارا می‌باشند.‌

در این حالت هنگامی که فرد چهره‌ی خود را جهت حضور و غیاب در مقابل دستگاه حضور و غیاب مورد نظر قرار می‌دهد؛ مشخصات خاص چهره او شناسایی شده و ساعت ورود و خروج در سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره ثبت می‌گردد.

سیستم حضور غیاب کنترل دمای بدن و عدم انتقال آلودگی

دستگاه حضور و غیاب با کنترل دمای بدن، در صورت بالاتر بودن درجه حرارت بدن فرد از حالت نرمال، پیامی به نرم افزار  ثبت حضور و غیاب متصل به دستگاه و اپراتور دستگاه ارسال می‌کند و به این صورت از ورود فرد جلوگیری به عمل می‌آید.

مزیت بالای استفاده از این دستگاه‌ها در این است که هیچگونه تماس مستقیمی میان کاربر و دستگاه جهت تب سنجی و حضور و غیاب برقرار نمی‌شود. در این حالت احتمال انتقال آلودگی و بیماری‌های عفونی از جمله بیماری خطرناک کرونا به حداقل میزان احتمال ممکن می‌رسد.

استفاده از دستگاه های حضور و غیاب با کنترل دمای بدن در نمایشگاه‌‌ها، سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌هایی که دارای تعداد زیادی پرسنل و بازدید کننده می‌باشند، نه تنها در دوران کرونا بلکه در همه‌ی دوران‌ها بسیار کارآمد می‌باشد.

شاید شیوع گسترده‌ی بیماری کرونا همچون تلنگری برای شرکت‌های بزرگ بود تا تکنولوژی خود را در جهت پیشرفت سلامت عمومی بیش از پیش به کار گیرند. پیشنهاد شرکت افق فراویژن برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب خواندن این مقاله است.

اگر شما هم برای خرید دستگاه حضور و غیاب کنترل درجه حرارت بدن به مشاوره نیاز دارید؛ همین حالا با مشاورین افق فراویژن تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود قیمت انواع سیستم مدیریت ورود و خروج به صفحه قیمت دستگاه حضور و غیاب مراجعه کنید.

این دستگاه با استفاده از سنسور حرارت دمای بدن، میزان حرارت را چک می کند.

اتوماسیون حضور و غیاب مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-x1

تماس با ما

سیستم حضور غیاب ایرانی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰7

17.7۰۰.۰۰۰ تومان

سیستم ورود و خروج پرسنل با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

15.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه ورود و خروج کارکنان با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰8

تماس با ما

اتوماسیون حضورغیاب با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-03

تماس با ما

به این نوشته امتیاز دهید