افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین


دستگاه حضور و غیاب بیمارستان (Hospital attendance system) یکی از دستگاه های کنترل ورود و خروج برای پرسنل است. بهتر است برای ثبت ورود و خروج کارکنان و پرسنل بیمارستان ها، از دستگاه های بیومتریک استفاده کنید. دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک سرعت بالاتری در ثبت ورود و خروج دارند. این موضوع باعث می شود تا کارکنان معطل ثبت تردد خود نشوند و سریعتر به بیماران برسند.

ها و درمانگاه ها و همچنین کلینیک های پزشکی نیاز مبرمی به یک دستگاه حضور و غیاب جامع دارند. بالا بودن پرسنل شیفت های مختلف اعم از ثابت و چرخشی و همچنین قسمتهای مختلف این مجموعه ها را بر آن داشته تا بدنبال یک سیستم ثبت و کنترل تردد کامل برای پرسنل باشند تا بتوانند کنترل دقیق در تمام قسمتهای فوق در سیستم خود را برقرار سازند.

این صنف نیاز به یک سیستم ویژه بیمارستانی دارد که بر اساس نیاز این مراکز طراحی و نوشته شده است و یک سیستم ساده و پایه حضور و غیاب جوابگوی آنها نمی باشد.

اگر شما هم برای بیمارستان یا درمانگاه خود به یک سیستم ساعت زنی جامع نیاز دارید؛ جهت دریافت مشاوره رایگان با افق فراویژن تماس بگیرید.

کاربردی‌ترین سیستم‌های حضور و غیاب بیمارستانی
بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-640B

7.2۰۰.۰۰۰ تومان

حضور و غیاب الکترونیکی با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-631

6.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-620

6.9۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-611

5.9۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-850

تماس با ما

دستگاه حضور و غیاب بیمارستان و درمانگاه

دستگاه حضور و غیاب درمانگاه ها به دلیل داشتن شیفت های چرخشی نا منظم در طول 24 ساعت این مراکز را به داشتن یک اپلیکیشن حضور و غیاب جامع سوق می دهد تا نیاز واقعی انها را براورده سازد و از مشکلات بوجود آمده در رفت و آمد جلوگیری کنند.

همچنین این مراکز بدلیل داشتن پرسنل زیاد باید از دستگاه سخت افزاری استفاده کنند که قدرت شناسایی بالایی در تشخیص و ثبت ورود و خروج داشته باشد و دارای تمام آپشن های ورودی اعم از کد ؛ کارت و اثرانگشت باشد.  

دستگاه حضور و غیاب بیمارستان چیست؟

در پاسخ با این پرسش باید بگوییم سیستم ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل بیمارستان، دستگاهی که بتواند داده ها را به طور دقیق ثبت کرده و امکان هر گونه مشکل خرابی آن صفر باشد؛ زیرا اگر مشکلی در ارتباط با دستگاه حضور و غیاب برای بیمارستان ها صورت گیرد، باید سریعا نسبت به رفع خرابی دستگاه حضور و غیاب اقدام کنید. از آن جا که این کار پرسنل و کارکنان کل بیمارستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این امر به نوبه ی خود سبب اختلال فعالیت اعضای بیمارستان نیز خواهد بود.

دستگاه حضور و غیاب درمانگاهی، تولید شده توسط افق فراویژن همه ی امکانات لازم برای ثبت تردد را را در بر دارد با استفاده از آن می توان هم امنیت فضا را افزایش داد و هم تردد را به طور دقیق ثبت کرد.

با تهیه دستگاه حضور و غیاب از شرکت تولیدی افق فراویژن همچنین می توانید از مزیت های فوق العاده ی آن نیز بهره مند شوید.

نرم افزار لازم برای بهره مندی از این دستگاه به صورت مجانی در اختیار شما قرار می گیرد. بدین منظور می‌توانید دموی رایگان داشبورد مدیریت نرم افزار حضور و غیاب تحت وب افق را مشاهده فرمائید.

دستگاه حضور و غیاب برای بیمارستان

دستگاه حضور و غیاب بیمارستانی برای تمام مراکز درمانی مورد نیاز است. استفاده از این سیستم به ویژه برای بیمارستان هایی که دارای بخش های مختلف امری بسیار ضروری است؛ زیرا با استفاده از این دستگاه می توان به طور کامل تردد اعضا و همه ی پرسنل را تحت کنترل قرار داد.

تصور کنید بیمارستانی بدون بهره مندی از این دستگاه بخواهد تردد اعضا را تحت کنترل داشته باشد در این صورت یا باید نیروی انسانی جداگانه ای به این امر اختصاص یابد و یا اینکه هر کدام از اعضا جداگانه حضور و غیاب خود را کنترل کنند. در صورتی که با تنظیم کردن دستگاه حضور و غیاب می‌توان تمام اطلاعات ورود و خروج پزشکان، پرستاران و کلیه کارکنان را به طور کامل برنامه ریزی کرده و تحت نظر داشت.

هر دو گزینه یاد شده دارای معایب بسیار است، گزینه اول نیازمند هزینه های گزاف است که باید به صورت ماهانه پرداخت گردد و گزینه ی دوم نیز هر و مرج را گسترش می دهد.

زیرا ابتدا نمی توان اطمینان کاملی به همه ی افراد داشت و از طرف دیگر با توجه به حجم وسیع کاری در بیمارستان طبیعی است در بسیاری از اوقات پرسنل به طور دقیق فرصت ثبت تردد خود را نداشته باشند در این صورت تنها راه چاره آن است که از دستگاه حضور و غیاب برای بیمارستان بهره مند شد. شاید نیاز باشد بهترین برند دستگاه حضور و غیاب را شناسایی کنید، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در رابطه با دستگاه حضور و غیاب و انواع آن توجه کنید.

امکانات دستگاه حضور و غیاب مرکز درمانی

مهمترین امکاناتی که دستگاه حضور و غیاب برای بیمارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • نحوه ی استفاده از این دستگاه توسط کارشناسان ما یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری آموزش داده می شود.

    • به مدت یک سال می توانید از خدمات پشتیبانی آن بهره مند شوید. به عنوان مثال اگر به باطری دستگاه حضور و غیاب احتیاج داشتید؛ می توانید با شرکت فروشنده تماس بگیرید.

    • این محصول دارای گارانتی است و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل می توانید با ما در ارتباط باشد

داده های موجود با استفاده از دستگاه حضور و غیاب فراویژن به طور دقیق ثبت می گردد

وجود این امکانات به مدیران فرصت داده است که بتوانند به آسانی مدیریت مطلوب را بر فضای بیمارستان حاکم کنند. زمانی که این دستگاه قرار است حجم وسیعی از داده های مورد نیاز را به طور دقیق ثبت کند دیگر هیچ گونه تردیدی در داده های به دست آمده نخواهد بود.

تیم کارشناس و مجرب شرکت تولیدی افق فرا ویژن ابتدا سعی کرده است همه ی نیازهای موجود در راستای ثبت تردد را ارزیابی کند و سپس با توجه به نیازهای موجود محصول با کیفیتی چون سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره،  دستگاه اثر انگشت، کارتی و… عالی تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار حضور و غیاب نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پس از نهایی ساختن سفارش خود می توانید در کوتاهترین مدت زمان آن را دریافت کنید.

نحوه ی استفاده و بهره مندی از دستگاه حضور و غیاب برای بیمارستان ها در جلسه ی ویژه یا به صورت حضوری و یا تلفنی توسط همکاران ما به شما آموزش داده می شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال اعم از اطلاع از مشخصات و قیمت دستگاه حضور و غیاب، می توانید با شماره های موجود در وب سایت افق فراویژن با ما در تماس باشید. همچنین لازم به ذکر است که پس از خرید محصول نیز به مدت یکسال از خدمات پشتیبانی آن بهره مند خواهید شد.

این امر به شما فرصت می دهد که بتوانید از دستگاه حضورغیاب برای بیمارستان ها بیشترین استفاده و منفعت را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب و همچنین آشنایی با مدل های مختلف سیستم های حضور و غیاب هوشمند با ما همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب بیمارستان بهتر است از دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک باشد مانند حضور و غیاب اثر انگشتی یا تشخیص چهره باشد.

دستگاه حضور و غیاب بیومتریک با سرعت بیشتری ثبت ورود و خروج را انجام می دهد.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با تکنولوژی هوش مصنوعی
اتوماسیون حضور و غیاب مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-x1

تماس با ما

سیستم حضور غیاب ایرانی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰7

17.7۰۰.۰۰۰ تومان

سیستم ورود و خروج پرسنل با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

15.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه ورود و خروج کارکنان با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰8

تماس با ما

اتوماسیون حضورغیاب با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-03

تماس با ما

به این نوشته امتیاز دهید