افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین


دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی (Fingerprint attendance device) یکی از انواع دستگاه‌‎‌های حضور و غیاب بیومتریک است که با شناسایی اثر انگشت هر فرد، ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند. این دستگاه پس از جدول اکسل ثبت مرخصی و ساعت کاری یکی از پرکاربردترین فناوری‌هایی است که در کنترل تردد افراد مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت افق فراویژن یکی از بهترین مدل های حضور و غیاب بیومتریک در بازار است که این شرکت با گارانتی معتبر به کاربران ارائه می‌دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کمک قابل توجهی به شرکت ها در کنترل ورود و خروج پرسنل، محاسبه زمان کار کارکنان و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد و … کرده است. برای خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با ما تماس بگیرید.

 با وجود شرایط شرکت و سازمان ها جهت تردد و حضور پرسنل کنترل ورود و خروج و دیگر موارد بدون این دستگاه ورود خروج بسیار مشکل شده است و الزام وجود این دستگاه ها در هر چنین شرکت ها و موسساتی غیر قابل انکار است. شرکت افق فرا ویژن از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع وسایل مورد نیاز اتوماسیون اداری، دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در ایران می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به دستگاه حضور و غیاب این شرکت اشاره کرد که کمک زیادی به شرکت ها کرده است.

دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی
بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و تشخیص چهره

OFV-640B

7.2۰۰.۰۰۰ تومان

حضور و غیاب الکترونیکی با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و تشخیص چهره

OFV-631

6.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره AI-01
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و تشخیص چهره

OFV-620

6.9۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره

OFV-611

5.9۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره

OFV-850

تماس با ما

قابلیت‌های سیستم‌های اثر انگشتی هوش مصنوعی افق را ببینید

در رابطه با سیستم‌های مدل اثر انگشتی شرکت افق فراویژن بیشتر ببینید!

پخش ویدئو

مشاوره رایگان خرید حضور و غیاب اثر انگشتی

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

مکان‌های مناسب سیستم‌های اثر انگشتی حضور و غیاب

برای تمامی کسب و کارهای پلن ویژه داریم

شرکت‌ها و اداره‌ها

کارهای سیار

مشخصات دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی افق فراویژن

از مهمترین ویژگی های دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی افق به موارد زیر می توان اشاره نمود :

    1. دارا بودن سنسور اپتیکال ضد خش

    1. وجود صفحه کلید لمسی

    1. دارا بودن باتری داخلی در دستگاه

    1. امکان ورود پرت USB

    1. منبع تغذیه 9 ولتی

    1. خروجی کنترل تردد

    1. منوی فارسی و پخش پیام های مناسبتی مرتبط

    1. دارا بودن پورت ارتباطی P2P

    1. دارا بودن وب سرویس Web service

تهیه دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی

دستگاه حضور و غیاب یکی از مهمتری ملزومات هر شرکتی است که با استفاده از آن می‌توانند اقدام به کنترل تردد و حضور و غیاب پرسنل و ثبت ساعات ورود و خروج آن‌ها کنند تا در انتهای ماه طبق محاسبات نرم افزار حضور و غیاب، حقوق و مزایای پرسنل را محاسبه نمایند. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این دستگاه تحت ویندوز و تحت وب بودن همزمان آن است. برای اطلاع از ویژگی ها، اطلاعات تکمیلی و همچنین تعرف های قیمتی فروش این دستگاه های حضور و غیاب می توانید از قسمت تماس با ما وب سایت افق فراویژن و راه ارتباطی دیگر، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

استفاده از احراز هویت اثر انگشت در برنامه های مختلف ثابت کرده که جایگزین مناسبی برای روش های احراز هویت سنتی است. اسکنر اثر انگشت ارزان، قابل حمل، آسان برای یکپارچه سازی و یک مکانیزم پرطرفدار اعتبار سنجی است. بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی به طور گسترده از تایید هویت اثر انگشت استفاده می کنند. در ادامه به آنچه که موجب محبوبیت این سیستم گردیده است اشاره می کنیم.

چرا بهتر است از سیستم اثرانگشت استفاده کنیم؟

دستگاه‌های حضور و غیاب انواع متفاوتی دارند. این تنوع موجب شده است که سازمان‌ها به هر نوع دستگاه با هر امکاناتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. اما چرا به اغلب شرکت‌ها توصیه می‌شود که از دستگاه تشخیص اثر انگشت استفاده کنند؟  ویژگی های زیادی باعث افزایش محبوبیت و کارایی سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی شده است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

  • با افزایش سن تغییر نمی کند

اثر انگشت، عمر معینی ندارد. شیارهای روی پوست قبل از تولد شکل می گیرند و حتی پس از مرگ هم اثر آن می ماند تا پوست تجزیه شود. با رشد فیزیکی فرد الگوی اثر انگشت تغییر نمی کند. این الگوهای پوستی تحت تأثیر بیماری نیز از بین نمی رود. بیماری ممکن است رنگ یا بافت پوست را تغییر دهد، اما الگوی تشکیل شده توسط رگه های پوستی حفظ می شود. این کیفیت پایدار الگوهای پوستی باعث می گردد اثر انگشت یکی از مشخصه های بیومتریک خاص و یک دلیل خوب برای احراز هویت باشد.

  • فضای ذخیره سازی کوچکی مورد نیاز است

نیاز به ذخیره سازی داده ها و اطلاعات از زمان آغاز عصر دیجیتال، به طور عمده ای افزایش یافته است. اگر چه هزینه ذخیره سازی در هر گیگابایت نیز به شدت کاهش پیدا کرده، اما هنوز هم برای برآورده کردن نیازهای روزافزون ذخیره اطلاعات، ناکافی است. برخي از فایل فرمت ها، بر خلاف سيستم هاي اثر انگشت بيومتريك، فضای زیادی را اشغال می کنند. در حالیکه می توان چند هزار الگوهای بیومتریک اثر انگشت را در فضای بسیار کوچکی جا داد. راندمان ذخیره سازی بالا نیز یک دلیل استفاده از سیستم اثر انگشت بیومتریک است.

  • نمی توان آن را گم یا فراموش کرد

اثر انگشت، بر خلاف سایر اشکال شناسایی، نمی تواند فراموش شود، گم شود، به اشتراک گذاشته شود و یا تکرار شود. از طرف دیگر در دنیای دیجیتال امروز استفاده از PIN ها و رمزهای عبور در حال افزایش است و امکان تقلب و کلاهبرداری در آن ها وجود دارد. راهکارهای بیومتریک، به ویژه شناسایی از طریق اثر انگشت می تواند به جلوگیری از جرایم و کاهش ضرر و زیان ناشی از آن کمک نماید.

  • امکان سینک شدن با نرم افزار  

یکی از دیگر ویژگی‌ها و عواملی که باعث محبوبیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی شده است، خدمات نرم افزار حضور و غیاب عالی است که این دستگاه با خود به همراه دارد. شیوه تشخیصی عالی و همچنین امنیت بالای دستگاه که احتمال هک شدن دستگاه حضور و غیاب را به صفر نزدیک می‌کند از جمله این موارد است.

  • عدم نیاز به هرگونه گیت و راهبند

می‌دانیم که سیستم‌های کنترل تردد نیاز به راهبند یا همان گیت کنترل تردد دارند، اما دستگاه‌های حضور و غیاب به دلیل کارکرد متفاوت نیاز به این نوع موارد به هیچ عنوان ندارند. از این دستگاه به راحتی در هر سازمانی می‌توان استفاده کرد و با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. 

نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

 تنها کافیست که پرسنل به هنگام ورود یا خروج انگشت خود را روی حسگر مخصوص قرار دهند تا اسکنی از اثر انگشت آن‌ها تهیه شود. اسکن تهیه شده با اطلاعات موجود در پایگاه داده مقایسه می‌شود تا هویت فرد مورد نظر یافت شود. پس از آن زمان دقیق ورود یا خروج فرد در سیستم ثبت خواهد شد. فروش دستگاه‌ اثر انگشتی مزایای بسیاری به همراه دارد. با استفاده از دستگاه‌های اثر انگشتی دیگر نیازی به نگرانی درباره بروز تقلب و اشتباه نخواهد بود.

زیرا برای ثبت زمان ورود یا خروج به حضور خود فرد نیاز در مقابل دستگاه خواهد بود. البته نمی‌توانیم بگوییم که تقلب در استفاده از این دستگاه‌ها به صفر می‌رسد. با استفاده از روش‌هایی از جمله تهیه مدل سیلیکونی از انگشت می‌توان دستگاه‌های اثر انگشت را دور زد. البته تهیه چنین مدلی ممکن است وقت‌گیر و پردردسر باشد. علاوه بر این بسیاری از دستگاه‌های امروزی مدل‌های سیلیکونی را نمی‌پذیرند و قادر به تشخیص بافت زنده هستند. به همین دلیل توصیه ما به سازمان‌های پرجمعیت استفاده از دستگاه‌های اثر انگشتی برای حضور و غیاب کارکنان است. در ادامه به بررسی مواردی که بر قیمت فروش دستگاه اثر انگشتی موثر است خواهیم پرداخت.

موارد تاثیرگذار بر قیمت فروش دستگاه اثر انگشتی چیست؟

هزینه فروش دستگاه اثر انگشتی نسبت به دستگاه‌های کارتی و رمزی بیش‌تر است. اما بهتر است پیش از خرید هر یک از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب با موارد موثر بر قیمت آن‌ها آشنا باشید.

برخی از این فاکتورهای اثر گذار که بر قیمت فروش دستگاه اثر انگشتی نیز موثر هستند عبارت است از:

مزایای سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی

  • دقت بالای دستگاه
  • ثبت دقیق زمان ورود و خروج پرسنل
  • پیگیری میزان تاخیر پرسنل و محاسبه ساعات اضافه کاری
  • عدم امکان بروز تقلب در حاضری زدن از سوی پرسنل

معایب دستگاه حضورغیاب اثر انگشت

  • انتقال آلودگی بین افراد

از آنجا که کارمندان و پرسنل با این دستگاه تماس فیزیکی برقرار نموده و اثر انگشت خود را ثبت می‌کنند این احتمال ممکن است به وجود بیاید که آلودگی از طریق لمس سطح سنسور از فرد آلوده به دیگر افراد منتقل شود. البته با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های موجود می‌توان از این بیماری‌ها جلوگیری کرد و البته نمی‌توان دستگاه اثر انگشت را به عنوان مقصر اصلی انتقال بیماری‌های واگیردار شناخت و وسایل دیگری همچون دستگیره درب یا حتی کیبوردهای رایانه‌ها هم می‌توانند در انتقال آلودگی‌ها مؤثر باشند، ولی در حالت کلی این نقص را می‌توان در مورد دستگاه‌های اثر انگشتی هم وارد دانست.

  • امکان بروز خطا در شناسایی الگوی اثر انگشت
گاهی اوقات ممکن است سنسورهای دستگاه اثر انگشتی در تشخیص اثر انگشت پرسنل با مشکل مواجه شوند. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، به شرکت‌ها و سازمان‌ها توصیه می‌شود از  دستگاه‌هایی با سنسورهای قوی‌تری استفاده کنند. سنورهای دستگاه‌های حضور و غیاب انگشتی می‌تواند یکی از 3 مورد زیر باشد. 
  • از بین رفتن اثر انگشت پرسنل یک کارخانه بر اثر انجام مکرر کارهای یدی و ناتوانی دستگاه در شناسایی اثر انگشت

به‌طورکلی افرادی که دست به آچار هستند و با ابزار صنعتی کار می‌کنند اگر از دستکش مناسب برای کار خود استفاده نکرده و موارد ایمنی را رعایت نکنند، خیلی سریع دچار ساییدگی اثر انگشت می‌شوند این امر موجب می‌شود که سنسورهای اثر انگشت در شناسایی آثار انگشت این افراد دچار مشکلاتی شوند و درست عمل نکنند.البته در برخی موارد از اثر انگشتانی استفاده می‌کنند که کمتر درگیر کار می‌شوند و با استفاده از اثر انگشت این انگشتان هویت فرد را شناسایی و ثبت می‌کنند.اما به‌طورکلی این مشکل برای افرادی که با دست کار می‌کنند، موضوعی است که می‌تواند تکرار شود. علاوه بر پیشنهادهایی که داده شد تا این مشکل حل شود، می‌توان از سنسورهایی استفاده کرد که دقت بالایی دارند تا بتوان از اثر انگشت آسیب‌دیده نیز به راحتی فرد را شناسایی کرد و هویت فرد را شناخت.

  • دشوار شدن اسکن اثر انگشت در محیط‌های گرم و خشک

امکان دارد در فصل پاییز و زمستان که سطح دست و انگشتان به خاطر سرما خشک می‌شود، زمان استفاده از دستگاه اثر انگشت به مشکل بربخورید و اثر انگشت شما شناسایی نشود. این مشکل یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که هر کسی که با دستگاه اثر انگشت سروکار دارد به آن برمی‌خورد. این مشکل که در نتیجه خشک شدن سطح پوست در هوای سرد زمستان و کاهش رطوبت هوا به علت سرمای هوا است، در نتیجه این تغییرات، در هنگام لمس سطح شیشه سنسور به علت کافی نبودن رطوبت برای به جا گذاشتن تصویر اثر انگشت روی شیشه سنسور، دستگاه قادر به تشخیص آثار انگشت نمی‌شود و نمی‌تواند فرد را شناسایی کند.

ویژگی‌ دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

  • سرعت بالا در شناسایی افراد
  • امنیت بالا
  • اطمینان در تشخیص درست پرسنل
  • جلوگیری از بروز هرگونه تقلب
  • صرفه جویی در زمان پرسنل
  • افزایش رضایت کارکنان با محاسبه دقیق حقوق و دستمزد به کمک این دستگاه

اهمیت انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

با مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت به آسانی می توانید از قابلیت های هر کدام مطلع شوید . شرکت افق فرا ویژن با ارائه ی محصولی با کیفیت به همراه نازلترین قیمت در این زمینه در خدمت شما است و افتخار آن را دارد که رضایت شما عزیزان را کسب کرده و همواره محبوبیت لازم را داشته باشید. ما به نیازهای شما آگاه هستیم و به همین دلیل در تهیه ی دستگاه های حضور و غیاب سعی کرده ایم نکات ضروری را در نظر بگیریم تا شما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهیم. در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت شرکت افق فرا ویژن می توانیم به وجود مزیت های زیر در دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت پی برد.

    • افزایش بهره وری: با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت کارکنانی بهتر کار می کنند. سیستم های حضور و غیاب قدیمی بازده کاری خوبی ندارند؛ اما دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت میزان بهره وری را افزایش می یابد

    • افزایش سود شرکت: با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت ،افزایش بهره وری، افزایش سود فراهم است. شرکت ها با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت سطح بهره وری را می توانند ارتقا دهند.

    • مسئولیت پذیری کارکنان برای مدیریت کردن زمان حضور و غیاب: دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت یک سند مشخص برای حضور و غیاب است و کارکنان باید  زمان کاری خود پاسخگو مشخص به طور دقیق ارزیابی کنند.

مزایای سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی برای کارمندان

هنگامی که کسب و کارهای کوچک در حال تلاش برای رشد سریع و نوآوری هستند، هوشمندانه ترین روش استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک اثر انگشت می باشد. حقیقت این است که کسب و کارهای حرفه ای روی ابزارهایی سرمایه گذاری می کنند که نه تنها فعالیت های تجاری و تعاملات آنها را با مشتریان افزایش می دهد، بلکه بهره وری کارکنان را از درون بهبود می بخشد.

سیستم حضور و غیاب بیومتریک اثر انگشت، در میان کسب و کارهای سراسر جهان محبوبیت خاصی بدست آورده است. سازمان ها شروع به جایگزینی دستگاه های قدیمی خود با سیستم های بیومتریک کرده اند.

این ابزارهای پیشرفته به شرکت ها کمک می کنند تا کارکنان خود را بهتر کنترل نمایند و بر کارایی آنها بیفزایند. با این حال، این سیستم برای کارکنان نیز مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • فرآیند ساعت زدن سریعتر می شود

بسیاری از کارکنان ۵ یا 10 دقیقه قبل از شروع شیفت کاری در دفتر خود حاضر می شوند تا با جریمه دیر آمدگی مواجه نگردند زیرا کارفرمایان آنها هنوز هم از تجهیزات قدیمی برای ثبت حضور و غیاب کارکنان استفاده می کنند. یکی از مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک این است که سرعت پردازش را افزایش می دهد.

  • کارکنان مجبور نیستند کارت های خود را پانچ یا وارد دستگاه کنند

آنها فقط باید انگشت خود را روی صفحه تشخیص اثر انگشت قرار دهند تا در کسری از ثانیه حضورشان ثبت شود. پس دیگر نیاز نیست در صفهای طولانی برای ساعت زدن بایستند و نگران جریمه شدن باشند.

  • سیستم حضورغیاب پیشرفته انگشتی به کارکنان اجازه دسترسی می دهد

سیستم حضور و غیاب بیومتریک، به کارکنان اجازه می دهد تا به اطلاعات استخدامی مانند ساعات کار و برنامه های زمان بندی خود از هرجا و در هر زمان دسترسی داشته باشند، بدون اینکه مجبور شوند برای دریافت این اطلاعات از مدیر خود درخواست کنند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

همان‌طور که می‌دانید عوامل بسیاری در هزینه و تعرفه دستگاه‌های حضوروغیاب تأثیرگذار است از جمله نوع روش شناسایی آن ها است. یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه‌ها، سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی است که در ادامه به عوامل اثرگذار در قیمت سیستم کنترل تردد اثر انگشتی را بررسی می‌کنیم.

  • امنیت بالاتر

باتوجه‌به اینکه در کنترل تردد اثر انگشتی امکان سوءاستفاده و ثبت توسط شخص دیگری وجود ندارد به نسب به دستگاه کنترل تردد کارتی، از قیمت بالاتری برخوردار است اما ارزش این سرمایه‌گذاری را داد.

  • ظرفیت حافظه

یکی از عوامل مهم اثرگذار در قیمت دستگاه‌های کنترل ورود و خروج اثرانگشتی ظرفیت حافظه است هرچه تعداد پرسنل بیشتر باشد، تعداد تردد ها و تعداد اثر انگشت‌ها هم بیشتر خواهد شد و طبیعتاً باید حافظه بیشتری داشته باشد که قیمت بیشتری را به دنبال دارد.

  • منبع تغذیه

دارابودن باطری ups در دستگاه‌های حضور غیاب برای ادامه فعالیت دستگاه بعد از قطع شدن برق، جزو الزامات لازم است که باتوجه‌به نوع آن قیمت متفاوتی دارد.

  • تکنولوژی استفاده شده

یکی از مهم‌ترین عوامل اثر گذار بر قیمت دستگاه‌های کنترل تردد هوشمند تکنولوژی استفاده شده در آن‌ها است. همانطور که پیش‌تر گفتیم دستگاه‌های حضور و غیاب را می‌توانید در 4 نوع کارتی، رمزی، اثر انگشتی و تشخیص چهره در بازار بیابید. هر یک از این دستگاه‌های از تکنولوژی‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. به طور کلی دستگاه‌های کنترل تردد بیومتریک از دیگر انواع هزینه بیش‌تری خواهند داشت.

  • نرم‌افزار به همراه دستگاه

آخرین عامل موثر بر قیمت فروش دستگاه اثر انگشتی نرم‌افزار ارائه شده به همراه آن است. ترکیب نرم‌افزار حضور و غیاب مانند برنامه حضور و غیاب اندروید و دستگاه به همراه یکدیگر سیستم حضور و غیاب را تشکیل خواهند داد. هر یک از نرم‌افزارها قابلیت‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارند. مدیران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار حضور و غیاب، گزارش‌های مربوط به تردد کارکنان را به راحتی دریافت کنند. همانطور که در افق فرا ویژن خواندید، دستگاه‌های حضور و غیاب مزایای بسیاری برای مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به همراه خواهند داشت. به طور مثال می‌توان به افزایش نظم کارکنان، افزایش سرعت و راحتی در محاسبه زمان حضور کارکنان و کارکرد هر یک و همچنین محاسبه اضافه کاری پرسنل اشاره داشت. علاوه بر این عوامل موثر بر قیمت فروش دستگاه‌ اثر انگشتی مانند نرم‌افزار ارائه شده و ظرفیت دستگاه را نیز بررسی کردیم.

هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از اشاره به هر نکته ای باید بدانید که تفاوت قیمت دستگاه های حضور و غیاب به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و گارانتی شرکت ارایه دهنده بستگی دارد که ما قبلا عواملی که تعیین کننده قیمت دستگاه حضور و غیاب در بازار ایران است را شرح داده ایم. آیا از ظاهر دستگاه و یا برند آن می توان از کیفیت و کارایی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟ قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید عوامل زیادی وجود دارد تا یک سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی ، عنوان برترین و بهترین را به خود اختصاص دهد.قبلا در وبلاگ افق فرا ویژن ، عواملی که باعث میشود یک دستگاه در زمره بهترین دستگاه های حضور و غیاب مدل اثر انگشتی قرار گیرد را ذکر کرده ایم. اما در زیر قصد داریم به 8 گام برای خرید دستگاه حضورو غیاب اثر انگشتی که خریداران باید هنگام انتخاب به آن توجه داشته باشند، اشاره کنیم.

    •  کیفیت کاور دستگاه

    •  کیفیت و سایز ال سی دی

    •  کیفیت و تکنولوژی سنسور اثر انگشت

    •  مادر برد و محاسبه گر دستگاه

    •  پورت های ارتباطی دستگاه

    •  باطری داخلی و استپلایز دستگاه

    • حافظه دستگاه

    •  طول عمر دستگاه حضور و غیاب

بسیاری از دستگاه های حضور و غیاب از پلاستیک بسیار بی کیفیت تولید شده و شما با نگاه کردن و حتی بدون نیاز به لمس کردن کاور به راحتی می توانید پی به بی کیفیت بودن کاور دستگاه ببرید. فراموش نکنید که طراحی دستگاه شما را گول نزند و معیار زیبایی را به کارایی و کیفیت دستگاه ترجیح ندهید.

دستگاه اثر انگشتی حضور و غیاب مناسب همه کسب و کارها است؟

تقریبا می‌توان جواب مثبت داد. دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی به دلیل آن که می‌توانند در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند مناسب همه کسب و کارها و سازمان‌ها هستند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کدام دستگاه است؟

شرکت افق فراویژن با ارائه انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین و عالی‌ترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه حضور و غیاب است.

به این نوشته امتیاز دهید