افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

نرم افزار کنترل تردد

Access Control Software

پخش ویدئو

نرم افزار مدیریت کنترل تردد

نرم افزارهای کنترل تردد مانند نرم افزار مدیریت باشگاه برای نظم بخشیدن و  کنترل تردد به مکانهای خصوصی و عمومی می باشد. در واقع ما با نرم­ افزارهای تخصصی بر آن هستیم که به مدیران کمک کنیم تا به مکانهای مهم و مورد توجه خود نظم دهند.

تمامی این نرم افزارهای کنترل تردد نیازمند سخت افزارهایی می باشد که با ترکیب هر دوی آنها بتوانیم به هدف خود برسیم برخی از این سخت افزار ها : گیت کنترل تردد، دستگاه حضورغیاب، دستگاه ثبت ورود و خروج پارکینگ ، قفل های برقی مرتبط می باشد. با افق فراویژن همراه باشید.

فرم درخواست کاتالوگ

فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

 ثبت تردد آنلاین

با ایجاد یک بستر شبکه بین  دستگاه کنترل تردد و سیستم حضور و غیاب تحت وب می توانید درلحظه ترددهارو ملاحظه کنید و یک گزارش کامل  داشته باشید . ثبت تردد آنلاین این امکان را به شما می دهد که کلیه ترددها ملاحظه کنید حتی می توانید اسکنر اثر انگشت یا سنسور تشخیص چهره شخصی در دستگاهی اضافه و یا حذف کنید.

بازه زمانی (Time zone) 

در نرم افزار قابلیت دادن سطح دسترسی های مختلفی وجود دارد که که این امکان را فراهم می کند اشخاص مختلف با سطح دسترسی های مختلف وارد یا خارج شوند از امکانات این سطح می توان به :

  • دادن سطح دسترسی در هر روز هفته 
  • دادن سطح دسترسی در زمانی خاصی از شبانه روز 
  • دادن چند سطح دسترسی به یک نفر
خرید دستگاه ساعت زنی اداری

قابلیت های نرم افزار کنترل تردد برای کسب و کار شما

قابلیت‌های نرم افزار کنترل تردد افق فراویژن

مدیریت تردد افراد در لحظه

کنترل کردن تردد در زمان خاص

اضافه کردن شخص با نرم افزار

گزارشات مختلف ترددها

لورم اپیسیوم متن ساختگی

لورم اپیسیوم متن ساختگی

لورم اپیسیوم متن ساختگی

لورم اپیسیوم متن ساختگی

لورم اپیسیوم متن ساختگی

فرم درخواست دموی محصول

داشبورد مدیریت کنترل تردد افراد

داشبورد حرفه‌ای

سامانه کنترل تردد

میتونی مشاوره رایگان داشته باشی

لورم ایپسوم متن ساختگی امفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بهترین دستگاه های پنل پیامکی

بهترین دستگاه‌های پیامکی را ببینید!

سیستم ساعت زن
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰6

اتوماسیون اداری حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

سیستم حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰3

اتوماسیون حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰2

مدل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰1

دیگر نرم افزار های کنترل تردد

نرم افزارهای کنترل تردد

نرم افزار کنترل تردد رستوران و سلف

Mobile application attendance time

نرم افزار حقوق و دستمزد

Mobile application attendance time

سوالات متداول در رابطه با نرم افزار کنترل تردد

هر آنچه از کار با نرم افزار کنترل تردد باید بدانید!

آیا با نرم افزار کنترل تردد می توان در لحظه گزارش تردد هارو دید ؟

بله ، نرم افزار کنترل تردد هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین کار می کند. در صورتی که شما ارتباط شبکه دستگاه و نرم افزار را از طریقه شبکه برقرار کنید می توانید تردد اشخاص را در لحظه ملاحظه کنید 

خیر ، دستکاه های کنترل تردد دارای حافظه داخلی هستن که در صورت قطع ارتباط اطلاعات را داخل خود نگه می دارند و هر بازه زمانی که ارتباط برقرار شد اطلاعات تردد به نرم افزار منتقل می شود .

با آپشن بازه زمانی یا Time zone می توانید سطح درسترسی شخص یا اشخاص را بر حسب شرایط محیطی خود محدود کنید 

بله با نرم افزار می توانید در لحظه برای یک شخص درب را باز کنید و اجازه موقت صادر کنید 

نرم افزار اکسس کنترل چیست؟

نرم افزار کنترل تردد پرسنل، نرم افزاری است که برای برنامه‌ریزی و مدیریت دستگاه کنترل عبور و مرور طراحی شده است. مکان‌های مجهز به سیستم‌های کنترل تردد، از ورود افراد متفرقه و غیرمجاز به این مکان‌ها جلوگیری می‌کنند. هر محلی که نیاز باشد ورود و خروج افراد به آنجا کنترل شود، می‌تواند مجهز به سیستم ورود و خروج شود؛ اما یک سیستم اکسس کنترل به تنهایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه برای برنامه ریزی این دستگاه باید از نرم افزار کنترل تردد کمک بگیرید.  دیگر کاربرد سامانه کنترل تردد، دریافت گزارشات مربوط به ورود و خروج افراد به یک مکان خاص است. از طریق این نرم افزار می‌توانید افراد مجاز و غیرمجاز را برای دستگاه تعریف کنید.

کاربردهای نرم افزار کنترل تردد آسان

دستگاه کنترل تردد را می‌توانید در ورودی هر مکان عمومی یا خصوصی نصب کنید. برای مثال باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی می‌توانند از یک دستگاه کنترل عبور و مرور استفاده کنند تا از ورود افرادی که عضویت باشگاه را دریافت نکرده‌اند ممانعت به عمل آید. اما چگونه می‌توان این تنظیمات را در دستگاه اکسس کنترل تعریف کرد؟ برای این کار شما نیاز به یک نرم افزار کنترل تردد دارید. این نرم افزار ویژه دستگاه شما طراحی شده است.

از دیگر کاربردهای این برنامه می‌توان به ایجاد نظم و امنیت بیشتر در سازمان‌ها و شرکت‌‌های بزرگ دولتی اشاره کرد. بی‌شک کنترل رفت و آمد و جلوگیری از ورود افراد متفرقه در یک سازمان بزرگ و پرجمعیت کار ساده‌ای نیست اما اگر از یک دستگاه یا نرم افزار کنترل تردد سازمانی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید رفت و آمد افراد به درون سازمان را رصد کنید. نرم افزار اکسس کنترل این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تنظیمات مختلف را در دستگاه اعمال کنید. به این ترتیب می‌توانید با یک نرم افزار کنترل تردد شرکت، ورود و خروج افراد را به راحتی مدیریت کنید. 

نرم افزار کنترل تردد ارباب رجوع از هر نظر برای سازمان‌ها ضروری است؛ به‌ویژه اگر تامین و حفظ امنیت یک سازمان جزو اولویت‌های آن باشد. در چنین شرایطی بسیار مهم است که مدیران و بخش حراست بدانند دقیقا چه کسانی به سازمان وارد و چه کسانی در حال خروج از آن هستند. بدون کمک گرفتن از یک دستگاه کنترل تردد انجام این وظیفه با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. نرم افزار کنترل تردد ارباب رجوع به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که فقط افراد مجاز از سوی سازمان اجازه ورود به شرکت یا بخش‌های خاصی از سازمان را داشته باشند.

نرم افزار کنترل تردد رایگان

نرم افزار کنترل تردد اپلیکیشنی است که به هنگام خرید دستگاه کنترل تردد به شما ارائه می‌شود؛ بنابراین نیازی نیست هزینه اضافه بابت خرید آن پرد اخت کنید. به هنگام خرید دستگاه اکسس کنترل، محتویات داخل جعبه دستگاه را بررسی کنید؛ باید به دنبال یک دیسک بگردید که فایل نصبی نرم افزار کنترل تردد رایگان در آن قرار دارد. چنانچه موفق به پیدا کردن این دیسک نشدید، به احتمال زیاد برای دانلود نرم افزار کنترل تردد باید به وبسایت رسمی شرکت تولیدکننده دستگاه کنترل تردد خود مراجعه کرده و به سادگی اقدام به نصب این نرم افزار بر روی رایانه شخصی خود کنید. کار با نرم افزار کنترل تردد آسان بوده و بدون هیچ تخصصی به راحتی می‌توانید دستگاه خود را از طریق این نرم افزار مدیریت کنید. 

تفاوت نرم افزار کنترل تردد پرسنل با دیگر نرم افزارهای اکسس کنترل

نرم افزارهای کنترل تردد چندین مدل دارند. برخی از آن‌ها برای کنترل تردد پرسنل در مکان‌های عمومی یا خصوصی، برخی برای کنترل رفت و آمد خودروها و برخی دیگر برای ثبت ورود و خروج افراد استفاده می‌‎‌شوند. دستگاه کنترل تردد پرسنل دستگاهی است که برای مثال در ورودی یک شرکت یا سازمان نصب می‌شود. از طریق نرم افزار کنترل تردد می‌توانید تعیین کنید که چه کسانی حق عبور از این دستگاه را دارند و چه کسانی مجاز به ورود به سازمان نیستند. برنامه حضور و غیاب نیز نرم افزاری است که گزارشی مبنی بر ساعت ورود و خروج افراد را در اختیارتان قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید که نرم افزار حضور و غیاب آنلاین پرسنل با نرم افزار کنترل تردد کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.

نرم افزار کنترل تردد خودرو یا نرم افزار پلاک خوان نیز نوعی نرم افزار است که به کمک دستگاه کنترل تردد خودرو، ورود و خروج خودروها به یک مکان خاص را کنترل می‌کند. چنانچه برای خرید اپلیکیشن کنترل تردد به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در افق فراویژن تماس بگیرید.

مشاهده بیشتر
به این نوشته امتیاز دهید