افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

نرم افزار کنترل تردد همایش (Conference traffic control software) نرم افزاری است که از طریق آن می‌توانید تردد افراد به سالن‌‎های همایش را مدیریت کرده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کنید. همایش‌‎ها رویدادهایی هستند که در آن‌ها افراد گرد هم جمع شده تا در خصوص موضوع مشخصی تبادل نظر کنند. همایش‌های علمی، همایش خبری و… جزو رایج‌ترین رویدادهایی هستند که در طول سال در شهر و استان‌های مختلفی برگزار می‌شوند. برقراری نظم در محل برگزاری این همایش‌ها، یکی از اصلی‌ترین وظایف برگزارکنندگان است.

انواع سامانه کنترل تردد برای مدیریت عبور و مرور افراد به یک مکان خاص استفاده می‌شوند. از نرم افزار کنترل تردد همایش افق فراویژن نیز می‌توانید در ورودی سالن‌های برگزاری همایش‌ها استفاده کنید. معمولا برای شرکت در همایش‌ها، افرادی که تمایل به شرکت دارند باید از پیش بلیت تهیه کنند تا اجازه ورود به همایش را داشته باشند. کنترل افراد و بررسی اینکه چه همه اشخاص بلیت تهیه کرده‌اند یا خیر، در صورتی که همایش شلوغ باشد کار ساده‌ای نیست.

در چنین شرایطی با نصب یک دستگاه کنترل تردد در ورودی سالن‌های برگزاری همایش یا کنفرانس‌ها، به راحتی می‌توان عبور و مرور افراد را مدیریت کرد یا از ورود افرادی که اقدام به تهیه بلیت نکرده‌اند، ممانعت به عمل آورد. نرم افزار کنترل تردد همایش نرم افزاری است که به دستگاه کنترل تردد همایش متصل می‌شود. قوانین لازم را باید در نرم افزار تعریف کنید تا از این طریق بتوانید با سیستم کنترل تردد، رفت و آمد افراد را مدیریت کنید.

سامانه کنترل تردد همایش؛ نرم افزاری کاربردی برای حفظ امنیت

از دیگر کاربردهای نرم افزار و دستگاه کنترل تردد، حفظ امنیت در محل برگزاری همایش‌های مهم و بین المللی است. هرچه همایش‌هایی که برگزار می‌شوند بزرگ‌تر و مهم‌تر باشند، حفظ امنیت آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. به عنوان مثال گاهی برای برگزاری همایش‌های بین المللی و مهم، دانشمندان و نخبه‌ها گرد هم می‌آیند و حفظ امنیت سالن برگزاری همایش جزو حساس‌ترین موضوعاتی است که افراد برگزارکننده باید به آن توجه داشته باشند.

در همایش‌های بزرگ و شلوغ کنترل ورود افراد به همایش کار سختی است مگر آنکه از یک دستگاه و نرم افزار کنترل تردد حرفه ای استفاده کنید تا از ورود افراد متفرقه به داخل سالن جلوگیری کند. بهترین نرم افزارهای کنترل تردد همایشی را از افق فراویژن بخواهید.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن