افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

دستگاه حضور و غیاب در هتل

دستگاه حضور و غیاب برای هتل

لزوم استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هتل ها زمانی آشکار می شود که هم به امنیت بیشتر نیاز داریم و هم ثبت تردد پرسنل برای محاسبه ی دستمزد ضروری است. در قدیم از لیست‌های اکسل حضور و غیاب استفاده می‌شد که چالش‌های مختلفی داشتند.

با استفاده از دستگاه ورود و خروج پرسنل در هتل ها می‌توان از امنیت کامل برخوردار بود در برخی مواقع شرایط ایجاب می کند که برخی از افراد به بخش های ویژه دسترسی داشته باشند به عنوان مثال بخش مدیریت.

در این صورت می توان با استفاده از دستگاه حضور و غیاب از تردد افراد در این مکان ها جلوگیری کرد و همچنین از ان جا که پرسنل مختلفی در یک هتل مشغول به فعالیت هستند و به صورت دوره ای افراد جدیدی به اعضای یک هتل افزوده  می شود ضروری است برای محاسبه دستمزد های اصول و راهکار مطلوبی در نظر گفته شود .

در گذشته یادداشت تردد توسط خود افراد صورت می گرفت و یا اینکه توسط یک نیروی دیگر انجام پذیرفت. هر دو روش ذکر شده دارای معایبی ویژه ای هستند به همین دلیل سبب شد است امروزه استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هتل ها از محبوبیت بالای برخوردار باشد. مدل‌های مختلفی از سیستم حضور و غیاب برای هتل طراحی شده است که شما می‌توانید نمونه مناسب را انتخاب کنید.

اگر یک نیروی جداگانه ای برای ثبت تردد افراد به کار گرفت شو این روش هم ناکارآمد خواهد بود و هم نیازمند هزینه گزافی است در حالی که شما می توانید به آسانی با خرید دستگاه حضور و غیاب  به قیمت مناسب از مزیت های آن برخوردار شوید. با ما در وب سایت افق فراویژن همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب در هتل چیست؟

بهره متدی از دستگاه حضور و غیاب در هتل ها تا چه اندازه مهم است؟ آیا ارزش آن را دارد که از اینگونه دستگاه در هتل ها استفاده شود یا نه ؟ سیستم‌های مختلفی برای حضور و غیاب در هتل‌ها وجود دارد که مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به حضور و غیاب چهره، سیستم‌های بیومتریک حضور و غیاب یا از گیت کنترل تردد استفاده کرد.

شرکت تولیدی افق فرا ویژن با بهره مندی از تیم مجرب و متخصص اینبار با یک محصول بی نظیر در خدمت شما است. شما می‌توانید انواع سامانه حضور و غیاب را از افق بخواهید.

قبل از طراحی و ساخت دستگاه حضور و غیاب سعی کرده ایم پروژه های مختلف و دستگاه های همسان در سراسر جهان را مورد ارزیابی قرار دهیم و نیازهای موجود در مکان های اقامتی مختلف را هدف قرار داده تا بتوانیم محصولی را در این راستا تولید کنیم که مورد استفاده ی همه ی مکان های اقامتی قرار گیرد.

برقراری امنیت برای یک محیطی پرتردد از جمله نکات اصلی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

با بهره مندی از دستگاه حضور و غیاب در هتل  به آسانی می توانید امنیت یک هتل را ارتقا دهید و همه ی تردد ها را تحت کنترل داشته باشید.

مکان های اقامتی یا هتل ها دارای بخش های ویژه ای است که همه افراد اجازه ی حضور در این مکان ها را ندارند. در این صورت با استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هتل ها  به آسانی می توان تردد را کنترل کرده و از ورود افراد ناخواسته جلوگیری نمود.

بخوانید: سیستم ورود و خروج اثر انگشتی

امکانات دستگاه حضور و غیاب در هتل ها

دستگاه حضور و غیاب در هتل ها با دارا بودن امکانات زیر سبب شده است که مسئولان و مدیران بتوانند به طور کامل نظارت و مدیریت باشگاه ورزشی را به عهده بگیرند، به همراه این دستگاه، نرم افزار حضور و غیاب ویژه قرار دارد.

از جمله مهمترین امکانات دستگاه حضور و غیاب در هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده ساختن فعالیت های انجام شده
  • دارا بودن ترمینال های چندگانه
  • قابلیت مقیاس پذیر بودن همه ی  موارد
  • داشتن ماژول های گوناگون نرم افزاری
  • قابلیت ویژه ی سلف ‌سرویس برای همه ی کارکنان

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هتل آن است که به آسانی می توان بر روی نرم افزار موجود بر روی دستگاه حضور و غیاب اطلاعات جدید را اضافه و یا حذف کرد.

وجود این گزینه به شما کمک می کند که بتواند به آسانی نیروهای جدید را به اعضای خود اضافه و یا کم کنید.

دستگاه حضور و غیاب شرکت تولیدی افق فرا ویژن با دارا بودن بهترین کیفیت و کارایی می تواند یک گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

نحوه ی استفاده از آن نیز توسط همکاران ما طی یک جلسه ی تلفنی و یا حضوری آموزش داده می شود و البته به مدت یکسال از خدمات پشتیبانی آن نیز بهره مند خواهید شد. اگر نیاز به برنامه حضور و غیاب تحت وب دارید، با ما تماس بگیرید.

نرم افزارهای همراه دستگاه

به همراه دستگاه مدل هتلی نرم افزارهای حضور و غیاب مدل موبایل، نسخه تحت وب حضور و غیاب و یک نسخه نرم افزار حضور غیاب مدل ویندوز ارائه می‌شود نرم افزارهای موبایلی قابلیت اجرای روی سیستم عامل IOS برای حضور و غیاب را دارا اند.

به این نوشته امتیاز دهید

یک پاسخ

  1. از این سیستم حضور و غیاب میشه در شغل های دیگه هم استفاده کرد ؟ مثلا شهربازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن