افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

دستگاه‌ کنترل تردد خودرو

پلاک خوان ، ریدرهای برد بلند ، کارت خوان 

دستگاه های سخت افزاری مرتبط با کنترل تردد خودرو

سیستم جامع مدیریت پارکینگ و کنترل تردد خودرو برد بلند یک سیستم کنترلی و مدیریتی می باشد که امکان کنترل تردد خودرو به صورت اتوماتیک را بدون نیاز به اپراتور برای پارکینگ های عمومی، خصوصی، اداره ها، سازمان ها و ارگان ها فراهم می کند. فعالیت شرکت افق فرا ویژن به سیستم جامع مدیریت پارکینگ و کنترل تردد خودرو محدود نشده و محصولات متنوع دیگری همچون انواع سیستم های حضور و غیاب هوشمند و نرم افزارهای کنترل تردد عرضه می کند.

سیستم ساعت زن

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰۱

اتوماسیون اداری حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰2

سیستم حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰3

اتوماسیون حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰4

سیستم حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

کاربرد های استفاده از دستگاه های کنترل تردد

برای کدام پارکینگ سیستم کنترل تردد خودرو نیاز دارید

پارکینگ های عمومی

پارکینگ های خصوصی

مشخصات سیستم جامع کنترل تردد خودرو برد کوتاه

نرم افزار کنترل تردد اتومبیل و تجهیزات سیستم برد کوتاه مدیریت پارکینگ بیشتر برای پارکینگ های عمومی که دارای تعرفه های مالی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم شامل یک کارت خوان بدون تماس ، نرم افزار کنترل تردد خودرو و کارت می باشد، زمانی که خودرو وارد پارکینگ می شود با ثبت پلاک خودرو یک کارت به راننده داده می شود که زمانی که قصد خروج از پارکینگ را دارد نرم افزار براساس تعرفه های مالی قابل تنظیم مبلغ را در صفحه نمایش نشان می دهد. نرم افزار مربوطه دارای کنترل ها و تنظیمات بسیار می باشد.

دستگاه کنترل تردد اتوماتیک خودرو

تابلو روان

دستگاه کنترل تردد پارکینگ

پرینتر حرارتی

سیستم مدیریت تردد خودرو

دوربین LAN

سیستم کنترل تردد اتومبیل

جاسوئیچی هوشمند

سیستم راهبند خودرو

راه بند

دستگاه مدیریت عبور و مرور خودرو

کارت خوان برد بلند

سیستم راهبند اتومبیل

کارت های PVC بدون تماس

سیستم های کنترل تردد خودرو اتوماتیک

نرم افزار جامع پارکینگ

دستگاه پلاک خوان خودرو

نمایشگر دیجیتال

مدیریت عبور و مرور خودروها

دستگاه های پارکینگ

دستگاه جامع کنترل تردد خودرو

رسید خروج

فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

سیستم کنترل تردد پارکینگ های خصوصی (ریدرهای برد بلند)

هدف از استفاده از سیستم کنترل تردد ایجاد بستری هوشمند می باشد که بدون دخالت نگهبان یا کاربراست. شخصی که در سیستم تعریف شده و به او اجازه تردد داده شده است هر زمان که نزدیک در ورودی و در خروجی قرار گرفت سیستم بصورت اتو ماتیک اطلاعات وی را ثبت کرده و اجاره تردد را به وی می دهد.

در این روش با استفاده از تجهیزات مربوطه ( آنتن کنترلر نرم افزار تگ ) و نصب یک عدد تگ ( برچسب هوشمند ) بر روی شیشه ی هر خودرو زمانی که یک خودرو به نزدیکی راهبند ورودی میرسد ( فاصله 5-6 متری ) تگ مورد نظر توسسط ریدر ( آنتن ) خوانده شده و به کنترلر و کامپیوتر ارسال میشود و اطلاعات توسط کامپیوتر پردازش میگردد و بلافاصله در کمتر از 300 میلی ثانیه با توجه به مجاز بودن به عبور به راهبند ، فرمان بالا رفتن صادر میشود و شخص میتواند وارد یا خارج گردد.

ضمناً اگر سیستم مجهز به دوربین ثبت عکس از خودروهای در حال تردد باشد، در همان لحظه دوربین های نصب شده در محل از پلاک خودرو یا راننده با توجه به اینکه خودرو وارد یا خارج میگردد عکس گرفته و در سیستم نگهداری مینماید. (مثلا : وقتی خودرو به نزدیکی راهبند ورودی می رسد و آنتن تگ روی شیشه را می خواند، در همان لحظه دوربین ورودی عکس گرفته و راهبند بالا میرود و موقع خروج نیز دقیقاً مثل حالت ورود تگ از فاصله چند متری خوانده شده و در این موقع دوربین خروجی عکس گرفته و راهبند بالا می‌رود. در صورتی که نیاز به تعمیر گیت کنترل تردد دارید تماس بگیرید.

سیستم کنترل تردد با پلاک خوان 

این سیستم توسط دوربین های تحت شبکه کار میکند و زمانی که خودرو از جلوی این دوربین ها تردد می کند تصویری از پلاک خودرو گرفته شده و در سیستم چک می‌‎شود که آیا این پلاک مجاز به ورود یا خروج می باشد یا خیر.

  • ثبت زمان ورود و خروج بصورت هوشمند و آنلاین
  • قابلیت جستجوی پلاک مورد نظر در مجموعه پلاک های ثبت شده
  • قابلیت تعریف پلاک های مجاز جهت فرمان خودکار راه بند ها و همچنین امکان باز نمودن راه بند از طریق نرم افزار
  • امکان اعلام هشدار صوتی جهت ورود پلاک های خاص
  • امکان ارائه گزارشات آماری و نموداری گوناگون
  • امکان تعریف و تغییر ظرفیت پارکینگ و …
خرید دستگاه ساعت زنی اداری

میتونی مشاوره رایگان داشته باشی

 

سیستم های کنترل تردد خودرو

دیگر سیستم‌های کنترل تردد خودروی افق فراویژن را ببینید!

گیت کنترل تردد خودرو

مدیریت خودکار

دستگاه پلاک خوان خودرو

پلاک خوان

راهبندهای اتومات خودرو

ریدر های برد بلند

راهبند اتوماتیک خودرو

کارت خوان برد کوتاه

محصولات نرم افزاری مرتبط با این محصولات

نرم افزارهای کنترل تردد خودرو را بشناسید

نرم افزار‌ کنترل تردد خودرو

پلاک خوان | ریدر برد بلند | ریدر برد کوتاه


car park management software

فرم درخواست کاتالوگ

فروش دستگاه ثبت ساعت کاری

سیستم های کنترل تردد اتوماتیک بدون نیاز به نیروی انسانی

نرم افزار کنترل تردد خودرو این امکان را فراهم کرده است که بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت اتوماتیک فرایند ثبت تردد خودرو انجام شود . این سیستم ها که به آن ها سیستم های آنلاین نیز گفته می شود پس از ثبت تردد توسط پلاگ یا آنتن برد بلند بلافاصله به نرم افزار منتقل می شود و در صورت تائید درب باز می شود .این نرم افزار ها امکان گزارشگیری  نیز دارند که می توانید هر ماشین را زمان ورود و یا خروج آن را گزارش گرفت. در کنار این سیستم سخت افزاری کنترل تردد، می‌توانید از گیت کنترل تردد اتوماتیک شرکت افق فراویژن استفاده کنید. 

گیت‌های کنترل تردد دارای مدل‌های مختلفی است که در این مکان از گیت‌های کنترل تردد باله‌ای استفاده نمی‌شود و از گیت‌های اهرمی استفاده می‌شود.

سیستم های کنترل تردد با کارت خوان های رومیزی

مجموعه هایی که به صورت پارکینگ عمومی  و تجاری هستن  و بازه زمانی تردد برای آن ها مهم هست از  کارت خوان های رومیزی استفاده می کنند که در هنگام ورود کارتی به راننده داده می شود که اطلاعات ورود آن ماشین توسط آن کارت در نرم افزار ثبت شده است  که در زمان خروج در هنگام زدن کارت بازه زمانی خروج ثبت شده و مبلغ در نمایشگر نمایش داده می شود .
خرید دستگاه ساعت زنی اداری

سوالات متداول در مورد سیستم های کنترل تردد خودرو

مطالعه پاسخ سوالات شما را در جهت خرید سیستم کنترل تردد خودرو کمک خواهد کرد 

آنتن برد بلند چیست و چگونه کار می‌کند ؟

متداول ترین روش برای ثبت تردد خودرو آنتن های برد بلند هستن ، این آنتن ها در فرکانس های مختلف  و با طول موج های مختلف4/6/8 متر  هستن و این امکان رو به شما می دهند که بر حسب شرایط محیطی یکی را انتخاب کنید .

این آنتهای برد بلند به یک کنترل کننده و در نهایت در صورت نیاز به داشتن گزارش ورود و خروج ها به یک نرم افزار متصل می شوند و یک تگ روی شیشه ماشین متصل می شود که در صورت کنده شدن از روی شیشه ماشین مخدوش می شود  و خراب شده و دیگر قابل استفاده نیستن و در صورتی که  ماشین درطول موج برد قرار گرفت درب باز می شود 

بله دوربین های پلاکخوان با کیفیت دید در شب موجود هست که قابلیت تاریکی مطلق و ثبت تردد در حرکت را دارند 

بله نرم افزار تحت شبکه می تواند قرار بگیرد و هر تعداد کاربر که نیاز داشته باشید می توان فعال کرد

بله آپشنی در نرم افزار کنترل تردد هست پلاک یا تگ آن ماشین را می توان مسدود کرد و در صورت مسدود شدن  ماشین نمی تواند وارد یا خارج شود 

دستگاه کنترل تردد خودرو (Car access control device) چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟ وقتی برای مدتی ماشین خود را در یک پارکینگ عمومی یا خصوصی پارک می‌کنید، با اعلام شماره پلاک خودرو به متصدی پارکینگ، به صورت مستقیم از یک اکسس کنترل اتومبیل استفاده می‌کنید. اگر این سیستم وجود نداشت احتمالا لازم بود برای استفاده از پارکینگ مشخصات خودروی خود را در یک دفتر ثبت کنید. به جز این زمانی که برای ورود به پارکینگ اغلب مراکز دولتی، بیمارستان ها و … برای لحظاتی پشت گیت کنترل تردد آن سازمان منتظر می‌مانید؛ یک نوع اکسس کنترل رفت و آمد شما را ثبت می‌کند. بنابراین شما در هر صورتی از یک دستگاه مدیریت ورود و خروج اتومبیل استفاده می‌کنید؛ یا به آن نیاز دارید. جالب است بدانید که استفاده از این سیستم برای مجتمع‌های مسکونی بزرگ نیز توصیه می‌شود. چرا که یک دستگاه مدیریت دسترسی همراه با گیت کنترل تردد می‌تواند امنیت شما را تضمین کند. اگر می‌خواهید در مورد تهیه انواع دستگاه ثبت رفت و آمد خودرو و اطلاع از قیمت سیستم کنترل تردد اطلاع یابید؛ با کارشناسان افق فراویژن تماس بگیرید.

اگر نیاز به دستگاه حضور و غیاب یا خرید نرم افزار حضور و غیاب دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

سیستم مدیریت تردد خودرو چیست؟

از چه اکسس کنترلی برای مدیریت تردد خودروها استفاده می‌شود؟ برترین دستگاه کنترل عبور و مرور خودرو کدامست؟ چطور می‌توان یک سیستم مدیریت دسترسی اتومبیل خوب را انتخاب کرد؟

به طور کلی سیستم گذر کنترل خودرو، ورود و خروج ماشین‌ها را ثبت می‌کند. دادن مجوز به اتومبیل‌هایی که قصد ورود به محل خاصی را دارند؛ ضمن برقراری نظم و انضباط در پارکینگ‌ها و سازمان های خاص مانند گمرک، محدودیت‌های لازم را نیز در تردد خودروها اعمال خواهد کرد.

استفاده از انواع دستگاه کنترل تردد برای محل‌هایی که نیاز به محدودیت دسترسی داشته و یا به لحاظ امنیتی مهم هستند؛ بسیار ضروری است. لازم به توضیح است که دستگاه کنترل تردد افراد بیش از سیستم های ثبت ورود و خروج خودرو در بین سازمان‌ها متداول بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال نمی‌توان اهمیت سیستم کنترل دسترسی اتومبیل‌ها در مدیریت بهتر ورود و خروج خودروها را نادیده گرفت. در سازمان‌های بزرگ با تردد زیاد، داشتن یک اکسل ورود و خروج پرسنل 1401 رایگان، کمک بزرگی در جهت مدیریت تردد خودروهای پرسنل می‌کند.

بخوانید: گیت کنترل تردد خودرو

سیستم کنترل تردد اتومبیل کارآمد برای پارکینگ های عمومی

همه ما آگاه هستیم که امروزه استفاده از سیستم های مدیریت پارکینگ برای صاحبان و اپراتورها فضای پارکینگ راحت و آسان شده است.

با توجه به تعداد زیادی از سیستم هایی که در بازار وجود دارد، فقط یک سیستم مدیریت پارکینگ و کنترل تردد کارآمد می تواند به بهترین وجه نیازهای پارکینگ شما برآورده سازد.

سیستم انتخاب شده باید طیف وسیعی از خدمات را ارائه دهد و همچنین دارای ویژگی های غنی باشد تا بتواند مدیریت فضای پارکینگ را تسهیل نماید.

سیستم های کنترل دسترسی پیشرفته، طیف وسیعی از کنترل تردد خودرو را با مجموعه ای از ویژگی هایی که نیازهای تخصصی شما را تامین می کنند ارائه می دهند.

این سیستم ها قابلیت تغییرات و یکپارچه سازی های سفارشی دارند و می توانند در مکان های مختلف با شرایط گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

برای انتخاب یک سیستم مدیریت پارکینگ خودرو که راحتی شما را فراهم کند، مهم است که نیازهای پارکینگ خود را درک کنید.

می توانید بر اساس عواملی مانند محل و ظرفیت فضا، میزان ترافیک در زمان های مختلف به علاوه مشکلات جدی‌ای که در حال حاضر با آن روبرو هستند، تصمیم به انتخاب بگیرید.

بخوانید: هک گیت کنترل تردد

عوامل مهم در خرید دستگاه کنترل تردد خودرو

عوامل زیادی در انتخاب سیستم کنترل تردد ماشین موثر است. در ادامه به مهم‌ترین پارامترهایی که باید در سفارش سیستم گذر کنترل خودرو به آن توجه داشته باشید؛ ذکر شده است.

  • کاربرپسند بودن

اطمینان حاصل کنید که کار کردن با سیستم مدیریت پارکینگ بدون در نظر گرفتن فردی که از آن استفاده می کند راحت و آسان باشد.

اپراتورهای پارکینگ باید بتوانند با نشانه های بصری و ویژگی های مناسب آن، به راحتی عملیات پذیرش و صدور قبض را انجام دهند.

این سیستم باید به همان اندازه که ساده است برای شما و کارمندانتان امن باشد.

  • نصب، نگهداری و پشتیبانی

انتقال به یک سیستم مدیریت پارکینگ خودکار نباید فرآیندی پر زحمت باشد. نصب و راه اندازی راحت و سریع می تواند در زمان و نیروی شما صرفه جویی کند. به همین دلیل توصیه می‌شود که پس از خرید حتما از کارشناس متخصص جهت نصب دستگاه کنترل تردد کمک بخواهید.

سیستم های پارکینگ خودرویی را انتخاب کنید که نیاز به حداقل نگهداری دارند و دسترسی به خدمات پشتیبانی سریع و مناسب برای حل مشکلات در کمترین زمان داشته باشند.

  • سازگاری با موقعیت مکانی

انتظارات شما از سیستم مدیریت پارک خودرو ممکن است بر اساس مکان مورد استفاده، متفاوت باشد. اگر پارکینگ شما در یک مرکز تجاری شلوغ واقع شده باشد، جریان ترافیک و اطمینان از فضای منظم، به احتمال زیاد اولویت اول شما در انتخاب دستگاه کنترل تردد خودرو است.

همچنین ممکن است بخواهید برای کارکنان شاغل در این مرکز تجاری در نزدیکی محل کار آنها پارکینگ اختصاص دهید یا حتی فضاهایی را به صورت رزرو شده نگه دارید.

همچنین می توانید پارکینگ رایگان با زمان محدود برای کسانی که خریدهای ضروری از داروخانه یا فروشگاه دارند ارائه دهید.

سیستم های پارکینگ کنونی قابل تنظیم و برنامه ریزی هستند تا بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهند.

  • ویژگی های ارزشمند

در حالی که توصیه می شود بر روی یک سیستم مدیریت پارکینگ که نیازهای فعلی را تامین می کند سرمایه گذاری نمایید، انتخاب مدل های پیشرفته بر اساس جدیدترین فن آوری ها می تواند به نیازهای شما در آینده پاسخ دهد، بدون اینکه لازم باشد تغییر خاصی در آن ایجاد کنید. همچنین قابلیت هماهنگی با نرم افزار کنترل تردد خودرو یکی از نکات مهمی است که باید در انتخاب یک سیستم گذر کنترل خوب برای پارکینگ خانه یا سازمان خود به آن توجه داشته باشید.

مطمئن شوید که سیستم برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد، قابلیت مقیاس پذیری دارد.

  • پرداخت و نمایش

سیستم های پرداخت و نمایش در دستگاه کنترل ورود و خروج خودرو، یک راهکار ایده آل برای فضاهای پارکینگ هستند که در آن بدون نیاز به اپراتور، افراد می توانند به سادگی از سیستم برای پرداخت هزینه استفاده کنند.

صفحه نمایش بزرگ، استفاده آسان، ساختار قوی و باجه های امن تنها چند ویژگی موجود در این دستگاه  هاست.

ویژگی های دیگر مانند پشتیبانی از چندین روش پرداخت، قابلیت RFID، GSM و کنترل از راه دور به وسیله شخص ثالث، باعث می شود که شما به راحتی از این سیستم استفاده نمایید.

  • راهکارهای پارکینگ یکپارچه و کنترل دسترسی

این راهکارها، اپراتورها را قادر می سازد بدون اینکه از محل کار خود خارج شوند، عملیات روزانه خود را نه فقط در یک فضای پارکینگ بلکه در مکان های مختلف انجام دهند.

خودکار سازی مسائل مربوط به قبض پارکینگ و پرداخت هزینه، تنظیم دسترسی و جلوگیری از سوءاستفاده، با بکارگیری موانع و پایانه های خروجی، برقراری ارتباط از طریق اینترکام، ردیابی فضای اشغال شده.

با استفاده از تشخیص شماره پلاک خودرو، بهینه سازی درآمد از طریق مقیاس قیمت گذاری انعطاف پذیر و کنترل اشتراک برای فضاهای رزرو شده، راهکارهای سیستم کنترل تردد پارکینگ هوشمند و یکپارچه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت افق فراویژن تماس بگیرید.

مشاهده بیشتر
به این نوشته امتیاز دهید