افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

دستگاه حضور و غیاب رمزی (Coded attendance device) را تا چه میزان می‌شناسید؟ از کارکردهای سیستم حضور و غیاب هوشمند رمزدار مطلع هستید؟ سیستم کنترل تردد پرسنل رمزدار را می‌توان یکی از متداول‌ترین نمونه‌های موجود در بازار دانست زیرا پس از دستگاه پانچی حضور و غیاب یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها را دارد. همچنین این دستگاه نحوه کار آسانی داشته که نیاز چندانی به آموزش ندارد. با توجه به اینکه فناوری ساخت دستگاه حضور و غیاب کدی نسبت به سایر سیستم‌های حضور و غیاب هوشمند مانند دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست ساده‌تر است در زمان خرابی و ایجاد مشکل لازم است، هزینه کمتری برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب بپردازید. که می‌توان این نکته را یکی از مزایای مهم این مدل از سیستم‌های کنترل رفت و آمد دانست.

با توجه به طراحی انواع دستگاه های ثبت ورود و خروج کارکنان تهیه دستگاه کنترل تردد پرسنلی که قابلیت سینک شدن با نرم افزار و اپلیکیشن‌ها را داشته باشد بسیار با اهمیت است. برخی از حضور و غیاب رمزی با اینکه قیمت زیادی ندارند اما امکان مچ شدن با نرم افزار حضور و غیاب را دارا هستند.

اما این دستگاه با وجود مزایای متعدد ایراداتی نیز دارد. در دستگاه حضور و غیاب رمزدار تایم زیادی صرف معرفی و ثبت اطلاعات می‌شود. پس برای اماکن با تعداد پرسنل بالا مناسب نخواهد بود. اگر برای خرید دستگاه حضور و غیاب رمزی تصمیم قطعی گرفته‌اید همین حالا به سایت افق فراویژن مراجعه کرده و با کارشناسان با تجربه این شرکت در تماس باشید. اما در نظر داشته باشید با توجه به اینکه هدف اصلی تولید انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب از جمله سیستم کدی حضور و غیاب برقراری نظم برای کارایی بهتر است همه سیستم ها یک ویژگی های عمومی و حداقلی دارند. و عاملی که باعث انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب میشود ویژگی های منحصر به فرد آن است.

حتما قبل از اقدام برای خرید به مزایا و معایب هر سیستم دقت کنید. این نکته را بدانید که صرفا پرداخت هزینه زیاد ضمانت کننده یک خرید موفق نیست، بلکه لازم است سیستمی انتخاب نمایید که کاملا متناسب با هویت و احتیاجات کسب وکار شما باشد. به عنوان مثال در فروشگاه کوچکی که تعداد افراد شاغل در آن نیز به 10 نفر هم نمیرسد و با توجه به نوع بیزینس؛ خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت رمزدار ممکن است کفایت کند و احتیاجی به خرید دستگاه حضور و غیاب بیومتریک گران قیمتی نیست.

دستگاه حضور و غیاب مدل رمزی
بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-640B

7.2۰۰.۰۰۰ تومان

حضور و غیاب الکترونیکی با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-631

6.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-620

6.9۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-611

5.9۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-850

تماس با ما

دستگاه حضور و غیاب رمزدار چیست؟

دستگاه حضور و غیاب رمزدار افراد را بر اساس رمزهایی که در ابتدا تعریف کرده اند شناسایی می‌کند. این می‌تواند کلی‌ترین نعریف برای دستگاه حضور و غیاب رمزی باشد. در همه سیستم‌های رمزی صفحه کلیدی وجود دارد که وظیفه گرفتن رمز از کاربران را بهه عهده داشته و دیتا را به سوی بخش پردازنده دستگاه بفرستد. اساس دستگاه حضور و غیاب رمزی بر پایه عددهایی که در آن وارد می‌شود افراد را شناسایی می‌کند این دستگاه نسبت به دستگاه حضور و غیاب پانچی امنیت بالاتری دارد اما باز هم در آن مشکلاتی دیده می‌شود که باعث عقب ماندنش از سایر سیستم‌های کنترل تردد پرسنل از جمله دستگاه حضور و غیاب کارتی بدون تماس شود. پس شناخت سیستم کدی حضور و غیاب برای نحوه کار لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید.

نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب رمزی

نحوه کار دستگاه حضوروغیاب رمزی نسبت به نمونه‌های مشابه آسان‌تر است. بدین صورت که در ابتدا هر فرد برای خودش رمزی را انتخاب می‌کند تا در هنگام ورود کد مربوطه را وارد کرده و ساعت ورودش ثبت و ذخیره شود. در زمان خروج نیز به همین شکل اطلاعات ثبت می‌شود. سیستم کنترل ورود و خروج رمزدار فقط می‌تواند از راه کدها اقدام به احراز هویت افراد کند. سیستم کنترل تردد پرسنل رمزی را می‌توان نمونه‌ای پیشرفته‌تر از دستگاه حضور و غیاب پانچی دانست که عملیات شناسایی و ثبت اطلاعات تردد را در زمان کوتاه‌تری نسبت به سیستم پانچی انجام می‌دهد. دستگاه کنترل ورود و خروج کدی علاوه بر استفاده راحت مزایای مختلف دیگری نیز دارد. برند افق فراویژن را می‌توان بهترین برند دستگاه حضور و غیاب در نظر گرفت.

مزایا دستگاه حضور و غیاب رمزی

سیستم حضور و غیاب رمزی قابلیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم. با اهمیت‌ترین مزیت دستگاه حضور و غیاب کدی را می‌توان قیمت ارزانش نسبت به سایر سیستم‌های مشابه همانند دستگاه حضور و غیاب بیومتریک دانست. نحوه کار با سیستم کنترل ورود و خروج رمزدار بسیار ساده است و به شما این امکان را می‌دهد که درامکانی که کاربران آن دانش چندانی ندارند نیز از آن استفاده کنید. به همین دلیل یکی از انواع سیستم کنترل تردد متداول در کنار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی برای دستگاه حضور و غیاب مدارس محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه حضور و غیاب رمزی کم هزینه بودن آن است در این سیستم لازم نیست برای شناسایی به جسم دیگری مانند کارت تردد موجود در دستگاه حضور و غیاب کارتی تماسی، وابسته باشید. یک دستگاه کد دار حضوروغیاب اگر در کنار این مزایای عمومی قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد تبدیل به بهترین سیستم رمزی حضور و غیاب خواهد شد.

برترین دستگاه حضور و غیاب رمزی

بهترین دستگاه حضور و غیاب رمزدار دارای صفحه کلیدی با کیفیت و دکمه‌هایی روان است که در یک مرحله رمز را شناسایی می‌کند. در عالی‌ترین نسخه دستگاه رمزی حضور و غیاب امکان وارد کردن رمز به تعداد بیشتر وجود دارد وهمچنین هر در صورت فراموشی و از خاطر بردن رمز می‌توان اقدام به بازیابی رمز مادر دستگاه حضور و غیاب کرد. همچنین برترین مدل دستگاه حضور و غیاب رمزدار دارای تعدادی پورت usb برای انتقال داده‌های ترددی است. توجه داشته باشید که قبل از تهیه دستگاه حضور و غیاب رمزدار لازم است به معایب این دستگاه نیز دقت کنید.

معایب دستگاه حضور و غیاب کدی

همانطور که گفتیم در دستگاه حضور و غیاب رمزی فقط اعداد قابل خوانش هستند و هیچ راه شناسایی دیگری وجود ندارد که همین موضوع یکی از معایب این سیستم به شمار می‌رود؛ زیرا هر فردی با داشتن رمز یا کد فرد دیگر می‌تواند ساعت ورود و خروج را به جای آن فرد ذخیره و ثبت کند. یکی دیگر از معایب دستگاه حضور و غیاب رمزدار طولانی بودن تایم شناسایی است. تصور کنید که در کارخانه خود سیستم رمزدار را به عنوان دستگاه حضور و غیاب کارخانه دارید. با احتساب اینکه هر فرد ممکن است برای وارد کردن رمز 4 رقمی خود دو دقیقه را صرف کند اگر در کارخانه شما 100 نفر مشغول به کار باشند زمانی نزدیک به 200 دقیقه برای حضور و غیاب پرسنل و کارکنان از دست خواهید داد که بسیار آسیب زننده است. همچنین ممکن است افرادی رمز خود را فراموش کرده باشند که همین بازیابی کدها زمان بیشتری را می‌طلبد. این دستگاه در کنار تمام ویژگی‌های خوب و بد خود یکی از پرطرفداران این حوزه است.

چرا دستگاه حضور و غیاب رمزدار پرطرفدارترین است؟

اصلی‌ترین دلیل محبوبیت دستگاه حضور و غیاب رمزدار را می‌توان امکانات متعدد در مقابل قیمت مناسبش دانست. شما با تهیه یک دستگاه حضور و غیاب کد دار علاوه بر ثبت و ذخیره‌سازی با دقت اطلاعات تردد، می‌توانید با انواع نرم افزار کنترل تردد مچش کنید و از قابلیت‌های سامانه حضورغیاب نیز در کنار امکانات سیستم رمزی کنترل ورود و خروج بهره‌مند شوید. همچنین با مقایسه هزینه‌ای در بین دو دستگاه حضور و غیاب رمزدار و دستگاه حضور و غیاب ترکیبی می‌توان دلیل پرطرفداری سیستم رمزی را قیمت مناسبش عنوان کرد. تا الان حتما دلایل قابل قبولی را برای خرید دستگاه حضور و غیاب رمزدار بدست آورده‌اید.

خرید دستگاه حضور و غیاب رمزدار

اگر به دنبال خرید آنی دستگاه حضور و غیاب رمزدار هستید پیشنهاد ما به شما شرکت افق فراویژن است شما با مراجعه به سایت اختصاصی این شرکت می‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی این سیستم از مشاوره بدون هزینه این مجموعه نیز بهره بگیرید. هم چنین با توجه به تنوع فراوانی که در محصولات موجود در سایت مشاهده خواهید کرد، می‌توانید به صورت کامل به بررسی ویژگی‌های مختلف دستگاه‌ها بپردازید. به عنوان مثال با فیلترهای متعدد موجود در وب سایت افق فراویژن می‌توانید دستگاه حضور و غیاب رمزی را با دستگاه حضور و غیاب چهره زنی مقایسه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

مهم‌ترین مزیت دستگاه حضور و غیاب رمزدار چیست؟

قیمت ارزان و کم هزینه بودن سیستم کنترل تردد پرسنل کد دار از با اهمیت‌ترین ویژگی‌های خوب این دستگاه است.

بهترین دستگاه حضور و غیاب کدی از چه برندی است؟

برترین دستگاه رمزی کنترل ورود و خروج را میتوانید در سایت افق فراویژن ببینید.

اتوماسیون حضور و غیاب مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-x1

تماس با ما

سیستم حضور غیاب ایرانی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰7

17.7۰۰.۰۰۰ تومان

سیستم ورود و خروج پرسنل با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

15.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه ورود و خروج کارکنان با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰8

تماس با ما

اتوماسیون حضورغیاب با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-03

تماس با ما

به این نوشته امتیاز دهید