افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب (Guide to choosing attendance software) نیاز دارید؟ اگر قصد دارید که یک خرید نرم افزار حضور و غیاب حرفه‌ای مانند نرم افزار مدیریت باشگاه خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در رابطه با راهنمای خرید نرم افزار حضور و غیاب در وب سایت افق فراویژن همراه ما باشید.

انواع نرم افزار حضور و غیاب وجود دارد؛ از نرم افزار دورکاری حضور و غیاب گرفته تا سامانه حضور و غیاب تحت وب، وابسته به آن که از چه نوع سیستم و چه ساختاری در شرکت خود استفاده می‌کنید، نوع نرم افزار و همچنین انتخاب نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند کارکرد موثری داشته باشد. اگر اولین بار باشد که بخواهید نرم افزار حضور و غیاب بخرید احتمالا نیاز به راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب خواهید داشت.

در زمان انتخاب نرم افزار حضور و غیاب به چه مواردی توجه کنیم؟

موارد و پارامترهای گوناگونی وجود دارد که عدم توجه به آن می‌تواند مشکلات مختلفی برای شما در آینده ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با مواردی صحبت کنیم تا بتوانید به راحتی سامانه حضور غیاب مورد نظر خود را تهیه کنید و بتوانید از راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب افق فراویژن استفاده کنید. اولین مورد انتخاب بین دستگاه حضور و غیاب چشمی و دستگاه انگشت زنی اداری خواهد بود.

قیمت برنامه حضور و غیاب رابطه مستقیمی با میزان کارایی و همچنین کاربرد نرم افزار حضور و غیاب دارد، عموما نرم افزارهای حضور و غیاب حرفه‌ای قیمت بالاتری نسبت به دیگر نرم افزارها دارند.

برای دریافت لیست قیمت نرم افزار و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب حرفه‌ای، می توانید راهنمای حرید نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه کنید یا با شرکت افق فراویژن تماس بگیرید.

شرکت سازنده نرم افزار یکی از مواردی است که باید به آن در زمان خرید نرم افزار توجه کافی داشت. نرم افزارهای حضور و غیاب متفاوتی وجود دارند که وابسته به نوع کارایی و همچنین کاربردی که دارند توسط شرکت افق فراویژن طراحی و پیاده‌سازی شده است. برای اطلاع از انواع نرم افزار حضور و غیاب و مارک سیستم حضور و غیاب افق فراویژن روی لینک کلیک کنید. راهنمای خرید برنامه حضور و غیاب افق فرا ویژن در این راستا به شما پیشنهاد هایی را می‌دهد.

وابسته به نوع کاربری شما، نوع نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر شرکت شما نیاز به نرم افزاری دارد که مستقل از دستگاه بتواند به کار خود مشغول شود، انتخاب نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه می‌تواند مناسب باشد. همچنین اگر کارمندان شما به صورت دورکار می‌کنند، استفاده از نرم افزار حضور و غیاب دورکاری یا استفاده از نرم افزار ورود و خروج اندروید یا نرم افزار حضور و غیاب آی او اس می‌تواند مناسب باشد.

در حالت کلی استفاده از نرم افزار حضور و غیاب موبایل می‌تواند به بهترین و مناسب‌ترین روش کارایی را برای شما به همراه داشته باشد.

نرم افزارهای حضور و غیاب را می‌توان بر پلتفرم‌های گوناگونی طبقه بندی کرد، به عنوان مثال نرم افزار ورود و خروج ابری بر پلتفرم ابری سوار است و به راحتی می‌تواند سرعت پردازش زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. همچنین نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز برای آن دست از مخاطبانی مناسب است که می‌خواهند با استفاده از پلتفرم ویندوز کارایی را برای سیستم خود به ارمغان بیاورند.

توجه داشته باشید که کاربرد دستگاه حضور و غیاب در انتخاب ویدندوز یا تحت وب بودن تاثیر زیادی دارد.

گارانتی نرم افزار حضور و غیاب یکی از مواردی است که با در زمان انتخاب یک نرم افزار حضور و غیاب حتما به آن توجه داشته باشید. عدم برخورداری نرم افزار حضور و غیاب از گارانتی می‌تواند هزینه‌های متفاوتی را برای شما و مجموعه شما در آینده به بار آورد، به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از انتخاب نرم افزار حضور و غیاب به پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار حضور و غیاب توجه کافی داشته باشید.

در فروشگاه افق فراویژن سنسور تشخیص چهره نیز شامل این گارانتی می‌شود.

نوع لایسنس برنامه حضور و غیاب تاثیر بسیار زیادی در خرید یا عدم خرید نرم افزار می‌تواند داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید نرم افزار حتما به نوع لایسنس و مدت زمان اعتبار لایسنس به میزان کافی توجه داشته باشید.

تعداد افرادی که هر روز باید ساعات ورود و خروج آن‌ها ثبت شود برای انتخاب بهترین نرم افزار از اهمیت زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال اگر شرکتی دارای تعداد پرسنل زیادی باشد، باید از سیستم‌های پیشرفته‌تر با امکانات بیشتری استفاده کند در حالی که شرکت‌های کوچک نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای خرید نرم افزارهای پیشرفته ندارند.

اگر می‌خواهید برای شرکتی برنامه حضور و غیاب پرسنل خریداری کنید که دارای دفتر مرکزی و شعبه‌های مختلفی در سطح شهر است، باید نرم افزارهایی را انتخاب کنید که قابلیت پوشش چندین مکان مختلف را دارا باشند تا امکان نظارت بر کارمندان تمام شعبات به صورت یکپارچه وجود داشته باشد. افق فراویژن راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب را سعی کرده است به صورت جامع و کامل در اختیار شما قرار دهد. در صورتی که باز هم با مشکل یا مسئله ای مواجه شده اید، می توانید با کارشناسان افق فراویژن، نمایندگی فروش انواع دستگاه انگشت زنی اداری، تماس بگیرید.

پس از مطالعه راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب در صورت مشکل یا سوال به چه طریقی می توان اقدام کرد؟

می توانید با کارشناس افق فراویژن در تماس باشید.

راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب برای چه مورد نیاز است؟

برای انتخاب یک نرم افزار حضور و غیاب متناسب با نیاز های سازمان خود نیاز به راهنمایی دارید.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن