افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

تعمیر دستگاه حضور و غیاب (Attendance device repair) اقدامی تخصصی است که در جهت برطرف نمودن مشکلات یک دستگاه حضور و غیاب انجام می‌شود. آیا سیستم مدیریت ورود و خروج پرسنلی شما دچار مشکل شده است؟ به دنبال راهی برای تعمیرات دستگاه حضور و غیاب سازمانتان هستید؟ قبل از هر چیز  ابتدا لازم است با آسیب پذیرترین قسمت‌های یک دستگاه آشنا شوید، و بدانید که عموما کدام بخش از دستگاه کنترل تردد پرسنل خراب می‌شود و از کار می‌ا‌فتد. البته توجه داشته باشید که مشکلات دستگاه حضور و غیاب بهتر است توسط متخصص و پشتیبان برند دستگاه حضور و غیاب رفع شود تا از بروز ضرر های بیشتر جلوگیری شود.

سنسورها مهم‌ترین بخش هر دستگاه حضور و غیابی است که همه مخاطبین با آن بیشترین ارتباط را دارند به همین منظور زودتر از سایر بخش‌ها دچار خرابی و مشکل می‌شوند. اگر سیستم کارت زن پرسنل شما دچار مشکل شده است بهترین تعمیرکاران را در همان شرکت سازنده دستگاه می‌توانید پیدا کنید زیرا آنها بهتر از هر فرد دیگری دستگاه شما و فناوری ساخت آن را می‌شناسند. با مراجعه به تعمیرکار متفرقه علاوه بر مضاعف شدن مشکل ممکن است در تامین قطعات نیز به چالش رو به رو شوید. اگر می‌خواهید از این مشکلات و نگرانی‌ها رهایی یابید پیشنهاد ما به شما سرویس‌های منظم دستگاه حضور و غیاب است که از مشکلات سنگین‌تر جلوگیری می‌کند. با افق فراویژن همراه باشید.

آسیب پذیرترین بخش‌های دستگاه حضور و غیاب

از آنجایی که کاربری انواع دستگاه حضور و غیاب مانند دستگاه حضور و غیاب دانش آموزان مدارس به صورت روزانه و گاها چندین مرتبه در روز است هر قدر هم دارای قطعات با کیفیتی باشد با زهم ممکن است دچار مشکلاتی شود. و شرکت‌های سازنده نیز به موارد واقف هستند پس عموما خدمات بعد از فروش خود را شامل همین موارد و بخش‌های آسیب پذیر دستگاه قرار می‌دهند.استفاده از فرم حضور و غیاب روزانه در کنار این دستگاه‌ها از دیگر اقداماتی است که می‌توانید انجام دهید.

همه دستگاه‌های مدیریت تردد نیروی انسانی برای شناسایی افراد دارای سنسورهای تشخیصی متفاوتی هستند که به دلیل استفاده فراوان از این بخش، معمولا آسیب پذیرترین قسمت هر دستگاه به شمار می‌روند. اکثر مراجعین برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب با مشکل مشابهی روبه رو شده‌اند و آن خرابی سنسور است. به عنوان مثال شایع‌ترین علت خرابی در  دستگاه حضور  و غیاب با اثر انگشت عدم خواندن و شناسایی توسط سنسور تشخیص اثر انگشت است.

رایج‌ترین مشکلات سیستم‌های کنترل تردد پرسنل

مشکل دستگاه حضور و غیاب می‌تواند دائمی یا موقت باشد، خرابی در هر بخش دستگاه حضور و غیاب باید بدون کوچک‌ترین فوت وقت رفع شود. این می‌تواند روند کاری دستگاه حضور و غیاب را با مشکل ایجاد کند، کافی است در راطه با نحوه کار دستگا حضور و غیاب اطلاعاتی داشته باشید. قبل از تعمیر دستگاه حضور و غیاب بهتر است از مشکل آن مطلع شوید. در ادامه چند مشکلی که ممکن است برای دستگاه حضور غیاب پیش بیاید، بیان شده است.

    • خرابی و سنسورهای تشخیص دهنده دستگاه حضور و غیاب

    • خاموش شدن و روشن نشدن سیستم کنترل ورود و خروج

    • مشکلات در صفحه نمایشگر مانند سیاه شدن آن

    • شکستگی در صفحه نمایشگر موجود در بعضی از سیستم‌های مدیریت تردد پرسنل

    • از کار افتادن درگاه lan و usb

    • و غیره.

بهترین شرکت برای تعمیر سیستم حضور و غیاب

امکان دارد قیمت دستگاه حضور و غیاب خریداری شما بالا بوده باشد. و هزینه زیادی را برای تهیه آن کرده باشید. پس چگونه به تعمیرکاران نامعتبر که مشخص نیست آیا تخصصی در زمینه نوع ساخت و تکنولوژی به کار رفته در سیستم حضور و غیاب پرسنل را دارند یا خیر اعتماد می‌کنید؟ این موضوع صرفا برای سیستم‌های حضور و غیاب هوشمندی مانند دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست نیست و حتی یک سیستم اولیه با فناوری ساده مانند دستگاه حضور و غیاب پانچی نیز گاها با تعمیر توسط تعمیرکاران نا آشنا دچار مشکلات بیشتری می‌شوند.

البته ممکن است این امتناع از بردن سیستم ساعت زنی به شرکت تولید کننده به برآورده نکردن تواقعات به حق مشتریان باشد. که توصیه می‌کنیم در زمان خرید شرکت و برند مد نظر را به درستی بررسی کنید و از نظر مشتریان پیشین شرکت نیز غافل نشوید.

در هر صورت پیشنهاد اکید ما به شما برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب سپردن سیستم به شرکت مرجع است. اگر در زمان خرید دستگاه شما دارای ضمانت پس از خرید بوده باشد و تایم آن نگذشته باشد می‌توانید به صورت رایگان از خدمات شرکت و تعمیر بدون هزینه آن استفاده کنید. همچنین واضح است که کارشناسانی که خود دستگاه را تولیدکرده‌اند به جزئیات آن تسلط بیشتری داشته باشند پس از هز فردی برای تعمیر سیستم کنترل تردد پرسنل شایسته‌تر هستند.

گاها برای تعمیر سیستم حضور و غیاب نیاز به قطعاتی دارید که تامین آن برای شرکت سازنده آن بدون چالش خواهد بود و از این نظر نیز جای نگرانی نیست. مهمترین بخش تعمیر هر سیستم حضور و غیابی، چک سلامت دستگاه بعد از رفع اشکال است. تعمیرکاران متخصص شرکت تولیدکننده با داشتن ابزارهای مختلفی از جمله انواع برنامه حضور و غیاب می‌توانند به راحتی دستگاه را تست کنند و سپس تحویل شما دهند.

برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب به تعمیرگاه مراجعه نکنید!

در بسیاری از موارد افراد با مشاهده ایرادی در سیستم کنترل تردد پرسنل مجموعه شان بسیار نگران و دچار تشویش می‌شوند که دستگاهی برایش هزینه زیادی کرده‌اند به مشکل خورده و دیگر کار نمی‌کند. با همین اضطراب و نگرانی گوشی تلفن را برداشته و با شماره‌های درج شده در سایت شرکت سازنده و یا پشتیبانی آنها تماس می‌گیرند. و ممکن است به علت شلوغی مدت زیادی را پشت خط بمانند. اما می‌خواهیم به شما راه حل‌هایی عمومی که در خیلی از مواقع کمک کننده هستند را به شما بگوییم تا نگرانیتان تا حد زیادی کم شود.

ممکن است سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل از نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی باشد و زمانی کارت تردد یکی از کارمندان را شناسایی نکند. و یا سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره با دقتی که خریداری کرده‌اید چهره افراد را در بازه‌ای از زمان نشناسد. بهترین راه حل در این مواقع تماس با پشتیبانی نیست! بلکه کافی است دستگاه را به وسیله دکمه ری‌استارت مجددا راه‌اندازی کنید در 70 درصد مواقع مشکل حل خواهد شد و اختلال ایجاد شده موقتی بوده است.

همچنین ممکن است رعایت نکردن نکاتی در هنگام راه اندازی سیستم مدیریت تردد کارمندان علت خرابی‌های موقت آن باشد که اگر رفع نشود دستگاه را راهی تعمیرگاه کند. یکی از این موارد جایگذاری نامناسب دستگاه حضور و غیاب است. اگر سیستم کنترل رفت و آمد خریداری شده را در جایی از شرکت نصب کرده‌اید که فاصله زیادی از پریز برق داشته باشد طبیعی است که لازم است کابل برقی با طول بلندی را برای اتصال برق دستگاه استفاده کنید.

این مسیر طولانی ممکن است برق را به موقع به سیستم نرساند و عموما دستگاه دچار مشکلاتی شود. پس لازم است در زمان تهیه سیستم کارت زن سازمان به درستی موارد گفته شده برای راه اندازی را رعایت کنید. البته چه بهتر که نصب و امور مربوط به استفاده اولیه از دستگاه را به متخصصان بسپارید.

تعمیر هر کدام از دستگاه ها نیاز به متخصص همان برند اتوماسیون حضوروغیاب را دارد. تعمیر هر نوعی از سیستم های حضور و غیاب نیازمند روشی است که خود متخصص و تعمیر کار می داند. پس بهتر است جهت ضرر بیشتر نزدن و جلوگیری از هزینه اضافه همه چیز را از ابتدا به تعمیرکار دستگاه حضور و غیاب بسپارید.

پیشگیری بهتر از درمان با تعمیر دستگاه حضور وغیاب

اگر می‌خواهید دستگاه حضور و غیاب شما کمتر خراب شود و رفت و آمد شما به تعمیرگاه کاهش یابد. توصیه می‌کنیم از راه‌های کمک کننده به منظور جلوگیری از خرابی دستگاه استفاده کنید. اصلی‌ترین راهکار پیشگیری از خرابی دستگاه و تعمیر دستگاه حضور و غیاب ، استفاده از سرویس‌های سالانه است. حتی اگر دستگاه شما ایراد و چالشی ندارد به صورت سالانه و گاها 6 ماه آن را به سرویس کار بسپارید تا از بروز مشکلات مهم‌تر جلوگیری کنید. افق فراویژن نیز دارای تیم متخصصی از سرویس کاران است که می‌توانید با خیال راحت سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل را به آنها بسپارید. این شرکت همچنین ارائه دهنده خدماتی چون دانلود رایگان نرم افزار ثبت ورود و خروج پرسنل اندروید است. برای دانلود به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است یا برای ورود به سیستم حضور و غیاب نیاز به کمک دارید، میتوانید مطمئن‌ترین تعمیرکاران را در خود شرکت برند تولیدی پیدا کنید.

مشکلات مربوط به سنسورها اصلی‌ترین دلیل خراب شدن سیستم‌های کنترل تردد پرسنل است.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن