افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

لایسنس نرم افزار حضور و غیاب (Attendance software license) به نسخه حرفه‌ای‌تر و با امکانات و قابلیت‌های بیشتر گفته می‌شود. با پرداخت هزینه برای خرید لایسنس نرم افزار حضور و غیاب، می‌توانید از قابلیت‌های بیشتر این برنامه برای مدیریت پرسنل خود استفاده کنید. نسخه لایسنس نرم افزارهای حضور و غیاب دارای ویژگی‌هایی است که در نسخه‌های دمو و رایگان آن‌ها وجود ندارد.

کدام لایسنس نرم افزار حضور و غیاب مناسب‌تر است؟ اگر شما هم به تازگی اقدام به خرید نرم افزار باشگاهی یا هر نوع دیگری از نرم افزار کرده‌اید، احتمالا می‌دانید که نرم افزارهای حضور و غیاب دارای لایسنس هستند و عدم برخورداری از لایسنس نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند چالش‌های مختلفی را برای کسب و کار شما به وجود آورد. لایسنس‌های نرم افزار حضور و غیاب را می‌توان در دو نوع نرم افزار حضور غیاب بدون دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب با دستگاه مشاهده کرد.

لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

انواع سامانه‌های حضور و غیاب مانند سیستم حضور غیاب تحت وب یا موبایلی، عموما در حالت رایگان به بازار عرضه می‌شوند و استفاده کنندگان برای استفاده از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار لازم است که به صورت ماهیانه یا سالیانه این نرم افزار را شارژ کنند، نرم افزارهای حضور و غیاب با استفاده از کد لایسنس این قابلیت را برای خریداران فراهم می‌آورند که از قابلیت‌های حرفه‌ای نرم افزار استفاده کنند.

با دریافت کد لایسنس سامانه حضور و غیاب شما می‌توانید به راحتی به طیف وسیعی از قابلیت‌های نرم افزار دسترسی داشته باشید.

کدام لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

انواع مدل های نرم افزار حضور و غیاب وجود دارد که هر کدام دارای یک لایسنس مختص به خود هستند، به عنوان مثلا لایسنس نرم افزار حضور و غیاب وب با نرم افزار حضور و غیاب ویندوز متفاوت است.

نرم افزار حضور و غیاب موبایل که به دو دسته نرم افزار حضور و غیاب اندروید و نرم افزار حضور و غیاب ios تقسیم بندی می‌شوند، دارای کد لایسنس متفاوتی هستند.

در صورتی که به تازگی قصد خرید نرم افزار حضور و غیاب را دارید پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه کنید.

هزینه لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

نرخ نرم افزار حضور و غیاب رابطه مستقیمی با نوع لایسنس دارند، هر چه این کد قابلیت‌های بیشتری را برای شما رو نمایی کند، مشخصا هزینه بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت. مزیت‌های نرم افزار حضور و غیاب مورد دیگری است که در هزینه تمام شده لایسنس تاثیر زیادی دارد.

استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب ابری نیز می‌تواند نیز می‌تواند روی این هزینه تاثیر مستقیمی داشته باشد.

لایسنس نرم افزار حضور و غیابتا چه مدت قابل استفاده است؟

معمولا شرکت های مختلف لایسنس را به گونه های مختلف ارائه می‌دهند. بعضی از آنها به صورت سالیانه اشتراک می‌دهند و بعضی از آنها اشتراک مادام العمر می‌دهند اما برای به روز رسانی و پشتیبانی اشتراک ماهانه یا سالیانه دارند.

آیا نرم افزار دستگاه حضور و غیاب متفاوت از خرید دستگاه است؟

بعضی از شرکت ها هنگام فروش دستگاه حضور و غیاب نکات درمورد نرم افزار آن نیز بیان می‌کنند و شرط پشتیبانی از دستگاه، استفاده از تمام خدمات است اما بعضی از شرکت ها نیز محددیتی در ارائه خدمات ندارد.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن