افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

انواع نرم افزار ورود و خروج (Types of attendance software ) نرم افزارهایی هستند که با دستگاه حضور و غیاب سینک می‌شوند و مدیریت تردد و حضور و غیاب پرسنل را ساده‌تر می‌کنند. نوعی از نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه نیز وجود دارد. برای حضور و غیاب وجود دارد، تمامی این نرم افزارهای حضور و غیاب یک کارکرد واحد دارند و آن هم ثبت ورود و خروج کارکنان. انواع اپلیکیشن حضور و غیاب عبارتنداز:

  1. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب برای دستگاه حضور و غیاب چهره زنی
  2. نرم افزار حضور و غیاب ابری (کلود)
  3. نرم افزار حضور و بدون دستگاه
  4. نرم افزار حضور و غیاب آی او اس
  5. نرم افزار حضور و غیاب موبایل برای دستگاه حضور و غیاب انگشتی
  6. نرم افزار حضور و غیاب اندروید
  7. نرم افزار حضور و غیاب ویندوز

برای استفاده از سیستم‌های کنترل تردد به نرم افزارهایی نیاز دارید که از طریق آن‌ها بتوانید اطلاعات لازم را ثبت و ضبط کنید. پیش از اقدام به انتخاب نرم افزار حضور و غیاب باید انواع آن را به خوبی بشناسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر تعریف نیروی انسانی و اهمیت آن‌ها برای هر سازمانی را بدانید، متوجه خواهید شد که استفاده از بهترین نرم افزار و دستگاه حضور غیاب تا چه اندازه بر میزان رضایت کارکنان یک سازمان تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال نرم افزار حضور و غیاب تحت وب یکی از انواع‌ سیستم‌های حضور و غیاب است که برای اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها کاربرد دارد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر گونه خرید حتما راهنمای دقیق خرید برنامه حضور و غیاب را مطالعه کنید. در صورتی که کار با انواع برنامه حضور و غیاب را آموزش ندیهدر مقاله آموزش نرم افزار حضور و غیاب، نحوه کار با آن توضیح داده شده است.

معرفی انواع سیستم‌های حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب دارای انواع گوناگونی است که وابسته به نوع کاربری و همچنن کاربردی که دارند، شما می‌توانید از نوع مناسب و حرفه‌ای آن استفاده کنید. در یک تقسیم بندی کلی می‌توان انواع سامانه حضور و غیاب را به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

نرم افزارهای حضور و غیاب تحت وب یکی از عالی‌ترین انواع نرم افزار حضور و غیاب است که کارایی مناسبی را برای شما می‌تواند به همراه داشته باشد. این نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را می‌توان یکی از بهترین این نرم افزارها دانست.

نرم افزارهای تحت وب نسبت به نرم افزارهای تحت ویندوز مزیت‌های زیادی دارند؛ به عنوان مثال تعداد نامحدودی کاربر صرفا با نصب کردن نرم افزار بر روی یک سرور می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین یکی دیگر مزایای این نوع نرم افزارها مستقل بودن آن‌ها از پلتفرم است به این معنی که شما می‌توانید از تبلت، کامپیوتر یا تلفن همراه برای دسترسی به نرم افزار حضور و غیاب استفاده کنید.

یکی از انواع برنامه حضور و غیاب، نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز است. با استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب تحت ویندوز می‌توانید به راحتی از سیستم حضور و غیاب استفاده کنید. این نرم افزار باید بر روی سیستم‌های کامپیوتری نصب شود تا قابلیت اجرا داشته باشد. در اکثر آن‌ها یک کاربر به عنوان ادمین وجود دارد که می‌تواند میزان دسترسی سایر کاربران به نرم افزار را محدود کند و کلیه تنظیمات مورد نیاز شرکت را بر روی نرم افزار اعمال کند. نرم افزارهای تحت ویندوز را می‌توان به چهار بخش تقسیم‌بندی کرد:

  1. در بخش اول اطلاعات کارمندان مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسایی و… کارمندان ثبت می‌شود.
  2. در بخش دوم اطلاعات ورودی از سیستم حضور و غیاب مانند دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی، تشخیص چهره یا اثر انگشتی ثبت و نگه‌داری می‌شوند.
  3. بخش سوم نرم افزار مربوط به ویرایش اطلاعات و انتقال آن به پایگاه داده نرم افزار است
  4. خش نهایی نیز که در واقع مهم‌ترین بخش یک نرم افزار حضور و غیاب است، وظیفه تهیه گزارش را به عهده دارد.

یکی از انواع نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزار حضور و غیاب ابری است. این نرم افزار برای شرکت‌هایی که تخصص کافی در زمینه نرم افزارهای ابری دارند بسیار مناسب است.

یکی دیگر از انواع نرم افزار های حضور و غیاب را می‌توان نرم افزارهای حضور و غیاب موبایلی در نظر گرفت. که خود به دو نوع نرم افزار حضور و غیاب برای اندروید و برای آی او اس تقسیم بندی می‌شوند.

کاربران موبایل‌های اندروید می‌توانند با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اندروید هر آنچه که از یک حضور و غیاب حرفه‌ای نیاز دارند را به دست آورند.

این سیستم نرم افزاری برای نصب و استفاده برای کاربران گوشی‌های آی او اس طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار را می‌توانید از وب سایت افق فراویژن یا از طریق سیب اپ یا دیگر سامانه‌های فروش اپلیکیشن موبایل دانلود کنید.

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه، به نرم افزارهایی گفته می‌شود که هیچ نیازی به دستگاه ندارد.

برای اطلاع از  لیست تعرفه نرم افزار حضور و غیاب و قیمت لایسنس نرم افزار حضور و غیاب با ما در افق فراویژن تماس بگیرید.

انواع نرم افزار حضور و غیاب و نحوه ارتباط آن با دستگاه حضور غیاب چگونه است؟

نرم افزار های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی از جمله موبایلی، اندرویدی، ای او اس و … است که ارتباط این نرم افزار های حضور و غیاب افق ویژن با دستگاه، از طریق سیم یا بیسیم و … صورت میگیرد.

در میان انواع نرم افزارهای حضور و غیاب کدام مورد بهتر است؟

انتخاب نرم افزار حضور و غیاب بسته به نیاز شرکت و سازمان دارد.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن