افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین


دستگاه حضور و غیاب دست دوم (Second hand attendance device) دستگاهی کارکرده با قیمت کمتر نسبت به دستگاه‌های نو است. ممکن است تصمیم گرفته باشید برای تامین امنیت و ایجاد نظم در سازمان و مجموعه‌تان به سراغ دستگاه حضور و غیاب دست دوم (Second hand attendance device) بروید و سیستم استوک حضور و غیاب را برای سازمانتان بخرید. آیا می‌دانید یک سیستم مدیریت ورود و خروج دست دو چه مزایا و مشکلاتی دارد؟ اصلا چه جاهایی به فروش دستگاه حضور و غیاب دست دوم می‌پردازند؟ اگر بخواهید از قیمت دستگاه حضور و غیاب دست دوم مطلع شوید؛ کافی است به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش لوازم دست دوم سر بزنید. وب سایت‌هایی مانند دیوار برای اطلاع از قیمت مد نظر فروشندگان و برآورد هزینه مناسب است. با مقایسه‌ای در بین قیمت سیستم‌های حضور و غیاب دست دوم و نو متوجه خواهید شد که اغلب دستگاه‌های حضور و غیاب دست دوم دارای نرخ پایین‌تری نسبت به موارد مشابه خود به صورت نو و استفاده نشده هستند. اما درنظر داشته باشید که این ارزانی زیاد هم به نفع شما نیست زیرا یک دستگاه حضور و غیاب استوک امکاناتی مشابه نمونه نو را ندارد. در سیستم‌های ساعت زن دست دوم هیچ پشتیبانی و خدماتی از سمت برند سازنده شما را حمایت نخواهد کرد. و در صورت بروز مشکلاتی برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب نمی‌توانید از تخصص تعمیرکاران شرکت تولید کننده بهره بگیرید.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره + اثر انگشت
بهترین دستگاه حضورغیاب هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-640B

7.2۰۰.۰۰۰ تومان

حضور و غیاب الکترونیکی با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-631

6.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-620

6.9۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت ساعت ورود و خروج با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-611

5.9۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه هوش مصنوعی تشخیص چهره مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت

OFV-850

تماس با ما

مقایسه دستگاه حضور و غیاب دست دوم با دستگاه نو

  • گارانتی: دستگاه ساعت زنی دست دوم فاقد گارانتی است درحالی‌که اگر دستگاه نو بخرید از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره‌مند خواهید شد.
  • طول عمر: طبیعتا طول عمر یک دستگاه حضور و غیاب هوشمند نو نسبت به یک سیستم ساعت زنی دست دوم بیشتر است.
  • خدمات نصب و راه اندازی: اگر دستگاه ثبت ورود و خروج نو خریداری کنید، خدمات نصب و راه اندازی بر عهده فروشنده یا نمایندگی خواهد بود. اما در صورت خرید دستگاه دست دوم حضور و غیاب خودتان باید آن را نصب کنید.
  • بهره‌مندی از فناوری‌های جدید: دستگاه های ساعت زنی دست دوم قدیمی هستند بنابراین نباید از آن‌ها انتظار پشتیبانی از فناوری‌‌های جدید را داشته باشید.

آیا دستگاه حضور و غیاب دست دوم بخرم؟

اگر در جستجوی دستگاه کنترل تردد پرسنل دست دوم باشید حتما با آگهی‌های متعددی از انواع آنها مواجه شده‌اید که دارای قیمت‌های متفاوتی است. با مقایسه‌ای در بین این دستگاه‌های دست دوم حضور و غیاب و سیستم‌های کنترل ورود و خروج نو به این موضوع خواهید رسید که برای خرید نسخه استوک لازم است هزینه کمتری را پرداخت کنید. حتی ممکن است با صرف هزینه‌ای مشابه نمونه نو بتوانید سیستم حضور و غیابی با قابلیت‌های بیشتر و مدل بالاتری بخرید. این موضوع را می‌توان اصلی‌ترین دلیل افرادی در نظر گرفت که برای سازمان خود به دنبال سیستم دست دوم حضور و غیاب می‌روند. آنها اعتقاد دارند که وقتی می‌شود با هزینه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نو، سیستم کارکرده اما با مدل بالاتری مانند دستگاه تشخیص اثر انگشت خرید چرا این کار انجام نداد؟! اما باید این مدیران عزیز و نکته‌سنج را از هزینه‌های جانبی و معایبی که ممکن است با خرید سیستم عبور و مرور هوشمند دست دوم سازمانشان را تهدید کند، آگاه کرد.

معایب خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم

سیستم حضور و غیاب دست دوم دارای معایب و مشکلات مختلفی است. ما به منظور آگاه سازی شما نسبت به خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم به مهم‌ترین چالش‌هایی که ممکن است با تهیه دستگاه استوک حضور و غیاب درگیرش شوید اشاره کرده‌ایم. همه سیستم‌های دست دوم کنترل تردد پرسنل هیچ ضمانت و گارانتی‌ای ندارند. و ممکن است با خرید سیستم مدیریت ورود و خروج پرسنل کارکرده حتی برخی از شرکت‌های سازنده از تعمیر و فروش قطعات برای دستگاه خودداری کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید سیستم کنترل کننده حضور و غیاب دست دوم، شما با یک نفر طرف هستید نه یک شرکت. پس در زمان خرید باید به گفته‌های فروشنده اکتفا کنید، به قول ضرب‌المثلی ” هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه” پس ممکن است ایرادات و مشکلات جزئی و یا اصلی دستگاه در زمان معامله مطرح نشود. اما در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب از یک شرکت، راه اندازی و تست اولیه برای شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

بسیاری از دستگاه‌های حضور و غیاب برای ارائه خدمات کامل خود وابسته به نرم افزارهای حضور غیاب متناسب خودشان هستند. که گاها در زمان فروش ارائه نمی‌شوند و یا در صورت وجود نرم افزار مربوطه برای نصب و سینک شدن سامانه با دستگاه احتیاج به آموزش خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که سیستم کنترل ورود و خروج کارکنان نیز مانند هر دستگاه الکترونیکی دیکری دارای عمر مفیدی است که با گذشت زمان و استفاده مستمر دچار فرسودگی خواهند شد. به عنوان مثال دوربین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره که وظیفه شناسایی افراد را به عهده دارد بعد از مدتی به علت کارکرد هر روزه ضعیف شده و دقت اولیه خود را از دست می‌دهد. پس دقت کنید که حتی اگر دستگاه حضور و غیاب دست دوم خریداری شما کاملا سالم و بی نقص باشد معمولا نصف یک دستگاه نو عمر خواهد کرد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب دست دوم

تعرفه سیستم کنترل تردد کارمندان دست دوم با قیمت سیستم دست دوم ورود و خروج پرسنل آک متفاوت است. به عنوان مثال نرخ نهایی یک دستگاه حضور و غیاب ترکیبی را عواملی مانند سنسورهای تشخیص دهنده افراد، کیفیت قطعات استفاده شده و یا ظرفیت باطری دستگاه حضور و غیاب تعیین می‌کنند اما قیمت قابل پرداخت یک دستگاه کارکرده کنترل رفت و آمد را صرفا فروشنده تعیین می‌کند و او بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری خواهد داشت.

دستگاه حضور و غیاب دست دوم را از کجا بخرم؟

اگر بررسی و تحقیق کاملی در رابطه با خرید دستگاه دست دوم کنترل تردد پرسنل داشته‌اید و می‌خواهید برای انضباط بخشیدن به کسب و کارتان سیستم کارکرده‌ای را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم به سایت‌های خرید و فروش اجناس کارکرده مانند سایت شیپور و یا اپلیکیشن دیوار مراجعه کنید. خوشبختانه در این وب سایت‌ها دسته بندی بسیار خوبی برای همه اجناس  از جمله دستگاه‌های ثبت حضور و غیاب وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی با فیلترهای مناسب لیست کاملی از سیستم‌های حضور و غیاب دست دوم را در آنها مشاهده کنید. و به هر کدام از آگهی های مد نظرتان تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در زمان معامله به هشدارهای گفته شده توسط تیم پشتیبانی سایت‌ها دقت کنید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

یکی دیگر از روش‌های خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم مراجعه به سایت‌ شرکت‌های تولید کننده و برندهای فعال در حوزه اتوماسیون‌های اداری است. برخی از این گروه‌های تولید کننده تعدادی از دستگاه‌های دست دوم و سالم برند دستگاه حضور و غیاب را در کنار سیستم‌های کنترل تردد اداری نو به فروش می‌رسانند. و ممکن است خدماتی را مشابه کالاهای نو برندشان برا رفاه حال شما مشتریان عزیز ارائه دهند. در صورت ثبت و وجود دستگاه های دست دوم در سایت افق فراویژن، می توانید از این طریق خریداری کنید.

بهترین راه برای خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم کدام است؟

اگر شرکت تولید کننده سیستم کنترل گر حضور و غیابی را بیابید که دستگاه کارکرده حضور و غیاب را هم بفروشد بهترین مسیر برای خرید همین است.

اصلی‌ترین مزیت خرید دستگاه حضور و غیاب استوک چیست؟

قیمت نسبتا پایین سیستم‌های کنترل ورود و خروج دست دو مهم‌ترین مزیت این نوع خرید است.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با تکنولوژی هوش مصنوعی
اتوماسیون حضور و غیاب مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-x1

تماس با ما

سیستم حضور غیاب ایرانی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰7

17.7۰۰.۰۰۰ تومان

سیستم ورود و خروج پرسنل با هوش مصنوعی
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰5

15.5۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه ورود و خروج کارکنان با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-۰8

تماس با ما

اتوماسیون حضورغیاب با هوش مصنوعی مدل AI-01
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی

AI-03

تماس با ما

به این نوشته امتیاز دهید