افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

حضور و غیاب آنلاین با موبایل اپلیکیشن

تی نونرم افزار حضور و غیاب موبایل اپلیکیشن شرکت افق فرا ویژن با قابلیت های به روز و توانی های بالا میباشد .

مدیریت حضور و غیاب آنلاین با موبایل اپلیکیشن کارکنان میتواند بدون دستگاه های حضور و غیاب سخت افزاری با بروز ترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا انجام شود ، در این مقاله قصد داریم تمامی مواردی که مربوط به مدیریت حضور و غیاب آنلاین با استفاده از موبایل اپلیکیشن است را وضیح دهید .

حضور وغیاب کارکنان با موبایل چطور انجام میشود ؟

یکی از ساده ترین روش های مدیریت حضور و غیاب آنلاین کارمندان در محیط های مختلف استفاده از موبایل اپلیکیشن های حضور و غیاب است ، به سادگی با نصب این موبایل اپلیکیشن ها میتوانید تردد کارمندان خود را ثبت کرده و به صورت آنلاین و در لحظه گزارشات دقیقی را دریافت کنید .

یکی از نرم افزار های حضور و غیاب تحت وب و موبایل اپلیکیشن فعال در کشور نرم افزار تی نو است که محصول شرکت افق فرا ویزن بوده و قابلیت های زیادی جهت مدیریت کنترل تردد کارمندان و مدیریت حضور و غیاب دارد ، نرم افزار تی نو روش های مختلفی برای ثبت ورود و خروج دارد :

1 ) مدیریت حضور وغیاب کارمندان با QR CODE

یک از روش های ثبت ورود و خروج در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین تی نو تولید کیو ار کد در پنل مدیر میباشد ، شما میتوان بر اساس موقعیت جغرافیایی خود یک کیو آر کد جدید ایجاد کنید و در محل مناسب نصب کرده و کارمندان با ورود به مجموعه شما ورود و خروج خود را با کیو آر کد ثبت میکنند .

2 ) مدیریت حضور و غیاب کارمندان بر اساس لوکیشن GPS

یکی دیگر از روش های شناسایی و ثبت حضور وغیاب کارمندن به صورت آنلاین استفاده از GPS و موقعیت جغرافیایی دقیق کارمندان میباشد ، شما با تی نو میتوانید از این روش هم برای مدیریت حضور و غیاب کارمندان خود استفاده کنیدو موقعیت های جغرافیایی را ببینید و دقیقا متوجه شوید کدام کارمند در کدام نقطه ثبت ورود و خروج را انجام داده است .

3 ) مدیریت حضور و غیاب کارکنان با استفاده از وای فای WIFI

روش سوم استفاده از وای فای فعال در مجموعه شماست ، نرم افزار حضور و غیاب تی نو این قابلیت را دارد که بر اساس موقعیت جغرافیایی و برد آنتن وای فای شما ورود و خروج کارمندان را در همان نقطه ای که شما انتظار دارید ثبت کند .

4 ) مدیریت حضور و غیاب کارکنان با دسکتاپ DESKTOP CHECK

چهارمین روش ثبت حضور و غیاب کارمندان استفاده از دسکتاپ و کامپیوتر است که یکی دیگر از ویژگیهای نرمافزار تی نو میباشد که به سادگی میتوانید با این روش کارمندان دورکار خود را مدیریت کنید .

5 ) مدیریت حضورو غیاب کارکنان با دستگاه حضورو غیاب

پنجمین روش مدیریت حضور و غیاب با استفاده از نرم افزار آنلاین حضورو غیاب و موبایل اپلیکیشن تی نو استفاده از دستگاه های حضورو غیاب اثر انگشت ، تشخیص چهره میباشد شما میتوانید دستگاه های سخت افزاری خود را با روش های مختلف استفاده از فلش و یا در بستر وب و شبکه به تی نو متصل کرده و گزارشات آنلاین را دریافت کنید .

با پنج روش بالا به سادگی میتوانید حضور و غیاب آنلاین با موبایل اپلیکیشن تی نو را انجام داده و به سادگی ساعت ورود و خروج کارکنان خود را در مجموعه های مختلف مدیریت کنید .

تی نو فقط یک موبایل اپلیکیشن و یا نرم افزار تحت وب حضور و غیاب نیست و فقابلیت های بسیاری دارد که میتواند برای کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بزرگ بسیار کارآمد باشد و شما بدون هیچ دردسری بتوانید آنلاین حضور و غیاب کارکنان و یا پروژه ها و یا درخواست های کارمندان خود را مشاهده و برسی کنید .

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوایند از سایت www.tnooco.com و یا صفحه حضورو غیاب با موبایل اپلیکیشن سایت رسمی شرکت افق فرا ویژن بازدید نمایید .

شناسایی با کیو آر کد در یک اپلیکیشن موبایل حضور و غیاب به وسیله دوربین دستگاه موبایل انجام می‌شود. این کار به کمک کیو آر کد‌هایی که برای هر کاربر یا مورد حضور و غیاب مخصوص ایجاد می‌شوند، انجام می‌شود. در زیر توضیحاتی در مورد روش‌های شناسایی با کیو آر کد در یک اپلیکیشن حضور و غیاب ارائه شده است:

ایجاد کیو آر کد:

ابتدا باید یک سیستم مدیریت حضور و غیاب برای کاربران در اپلیکیشن خود پیاده سازی کنید.

برای هر کاربر یک کیو آر کد منحصر به فرد ایجاد کنید. این کد ممکن است شامل اطلاعات مانند نام کاربری و شماره کاربری باشد.

از یک کتابخانه یا SDK کیو آر کد برای ایجاد و چاپ کد‌ها در سیستم خود استفاده کنید.

اسکن کد:

کاربران برای حضور یا غیاب، کد کیو آر خود را از طریق دوربین دستگاه موبایل خود اسکن می‌کنند.

اپلیکیشن شما باید دوربین دستگاه را فعال کند و بتواند کد کیو آر را تشخیص دهد.

تجزیه و تحلیل کد:

پس از اسکن کد کیو آر، اپلیکیشن شما باید کد را تجزیه و تحلیل کند و اطلاعات مرتبط با کاربر را استخراج کند.

این اطلاعات معمولاً به معنای ورود یا خروج کاربر از محل کار یا مکان مشخصی است.

ثبت و پردازش حضور و غیاب:

بر اساس اطلاعات کد کیو آر و زمان ورود یا خروج کاربر، سیستم مدیریت حضور و غیاب باید حضور و غیاب کاربر را ثبت کند.

این اطلاعات ممکن است به صورت آنلاین به یک سرور مرکزی ارسال شود تا برای مدیران قابل دسترسی باشد.

گزارش‌دهی:

سیستم مدیریت حضور و غیاب باید قابلیت گزارش‌دهی داشته باشد تا مدیران بتوانند اطلاعات حضور و غیاب کاربران را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.

مهمترین نکته در این فرآیند ایجاد و مدیریت کد‌های کیو آر منحصر به فرد و اطمینان از امنیت آنها است. همچنین، باید اطمینان حاصل شود که اپلیکیشن شما توانایی اسکن و تحلیل کد‌های کیو آر را به درستی دارد تا دقت در ثبت حضور و غیاب فراهم شود

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن