افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه (Attendance software without device) برنامه‌ای است که به کمک آن بدون داشتن یک دستگاه حضور و غیاب، می‌توانید اقدام به کنترل تردد پرسنل و ثبت ورود و خروج آن‌ها کنید. کاربرد نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه عبارت است از:

اپلیکیشن ساعت زنی بدون دستگاه یکی دیگر از نسخه‌های ارائه شده توسط شرکت افق فراویژن است. سامانه مستقل از دستگاه افق فراویژن قابلیتی‌هایی فراتر از یک نرم افزار کنترل ورود و خروج  دارد. در این ورژن علاوه بر محاسبات مالی و گزارشات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان امکان ثبت ساعات رفت و آمد برای هر فرد فراهم شده است. در این سیستم کنترل کننده حضور و غیاب کارمندان دیگر نیازی نیست افراد برای معرفی خود در مقابل و اطراف انواع دستگاه حضور و غیاب جمع شوند. بلکه ‌می‌توانند با نصب سامانه بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب، ساعات ورود خود را نصب کرده و یا در زمان خروج با چند کلیک ساده به معرفی خود بپردازند. این که کدام نرم افزار حضور و غیاب مناسب مجموعه شماست را می‌توانید در راهنمای انتخاب نرم افزار حضور و غیاب بیابید.

با تهیه این سامانه و لیست حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز به دستگاه فیزیکی مانند نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی، دیگر لازم نیست در سازمان خود فضایی را به نصب سامانه کنترل تردد پرسنل اختصاص دهید بلکه ‌می‌توانید به راحتی بر روی دیوایس‌های مربوط به هر کدام از کارکنان نرم افزار را راه اندازی کرده و نیرو‌ها با ورود به اکانت شخصی خود در سامانه اقدام به معرفی هویت خود کنند.

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه چیست؟

نرم افزارهای حضور و غیاب بدون دستگاه یکی از انواع سامانه های مختلف ساعت زنی است که بدون دستگاه می‌تواند کارایی مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. نرم افزارهای حضور و غیاب بدون دستگاه به دلیل آن که صرفه اقتصادی فراوانی برای مدیران شرکت‌ها دارند و همچنین کنترل مناسبی روی منابع انسانی دارد به عنوان یکی از راهکارهای عالی و مناسب شناخته می‌شود.

توجه داشته باشید که حتما در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب بدون دستگاه به لایسنس اپلیکیشن حضور و غیاب توجه داشته باشید.

ناگفته نماند نرم افزارهای حضور و غیاب بدون استفاده از دستگاه حضور و غیاب عموما بر بستر کلود پیاده سازی می‌شوند و به آن‌ها نرم افزار حضور و غیاب ابری گفته می‌شود.

نحوه حضور و غیاب در نرم افزارهای بدون دستگاه ساعت زنی

فرآیند احراز هویت در نرم افزار ورود و خروج  پرسنل بدون نیاز به دستگاه به صورت‌های مختلفی انجام ‌می‌گردد. برخی از نرم افزار‌های بدون دستگاه حضور و غیاب نیاز به یک دستگاه مانند دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب ندارند. به این صورت که هر فرد با ورود به داشبورد شخصی خودش با روشن کردن وب کم سیستم خود را به نرم افزار معرفی ‌می‌کند.

برخی دیگر از نرم افزارهای شناسایی افراد مستقل از دستگاه هر شخص را بر اساس صدا و صوتش شناخته و اطلاعات تردد او را ثبت ‌می‌کند. در این سیستم کنترل کننده کارمندان که نیازی به دستگاه ندارد؛ هر فرد به باز کردن بخش ساعات ورود و خروج با استفاده از ‌میکروفن خود را به سامانه معرفی ‌می‌کند.

دقت کنید که لازم است پس از خرید سامانه حضور و غیاب آی او اس مستقل از دستگاه حضور و غیاب، زمانی را به کارکنان اختصاص دهید تا پروفایل شخصی خود را در سامانه وارد کرده و معرفی اولیه را به سیستم داشته باشند.

چرا برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه مناسب است؟

در حال حاضر با وجود بیماری کرونا بخش زیادی از مجموعه‌‌ها اقدام به دورکاری می‌کنند. استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب دورکاری شاید فکر مناسب و حرفه‌ای باشد. نرم افزارهای حضور و غیاب بدون دستگاه حضور و غیاب یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب است. بهترین نرم افزار حضور و غیاب موبایلی و اپلیکیشن اندروید ثبت تردد را از ما بخواهید.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

اگر نیاز به نرم افزار ویندوزی ثبت تردد رایگان بدون نیاز به دستگاه دارید کافی است که از طریق دکمه موجود در انتهای مقاله اقدام به دانلود نرم افزار کنید. شرکت افق فراویژن ارائه دهنده نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌های مختلف در زمینه تامین دستگاه حضور و غیاب و همچنین نرم افزار حضور و غیاب مجانی بدون نیاز به دستگاه است.

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه چه مزیتی نسبت به دیگر دستگاه های حضور و غیاب دارد؟

قیمت سامانه ورود و خروج به علت عدم وجود دستگاه قیمت مناسب تر است.

چگونه می توان نرم افزار حضور و غیاب را سفارش داد؟

می‌توانید با کارشناسان افق فراویژن تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن