افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

گیت کنترل تردد نیم قد (Half Height Turnstile) سیستم‌‌هایی برای کنترل عبور و مرور هستند و به گیت‌هایی گفته می‌شود که برخلاف گیت تمام قد به دلیل اندازه کوتاهی که دارند به گیت‌های نیم قد معروف شده‌اند. این گیت اکسس کنترل دستگاهی با کارایی بالا است که برای کنترل ورود و خروج افراد در محیط‌های تجاری، اداری، مسکونی و حتی نظامی کاربرد دارد. در گذشته نظارت بر آمد و شد افراد توسط نیروی انسانی صورت می‌گرفت که مشکلات خاص خود را به همراه داشت. اما امروزه به لطف گیت کنترل تردد نیم قد این کار بسیار ساده شده و بدون نیاز به نگهبان انجام می‌شود.

این مدل سیستم امنیتی به صورت یک سپر دیواری در بخش ورودی اماکن نصب می‌شود تا با ممانعت از ورود افراد متفرقه به امنیت محیط مورد نظر کمک کند. اگر تمایل دارید که بدانید گیت نیم قد چیست در ادامه بحث ما را همراهی نمایید.

گیت کنترل تردد نیم قد چیست؟

گیت کنترل تردد نیم قد از جمله سیستم‌های امنیتی فیزیکی است که با حذف نگهبان موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری سازمان‌ها می‌شود. ظاهر این گیت بازرسی شبیه دروازه محکمی است که حتی می‌تواند جهت تامین امنیت فضای بیرونی اماکن حساس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دروازه کنترل تردد نیم قد که به نام دروازه‌های گردان نیز معروف است، به حسگرهایی مجهز شده‌‌ که سطح ایمنی ادارات و سازمان‌ها را به شدت بالا می‌برد. مسیر نصب این تجهیزات را می‌توان به صورت یک طرفه یا دو طرفه طراحی کرد و به خاطر دارا بودن قفل مکانیکی، باز کردن بدنه دروازه‌ها با دست امکان‌پذیر نیست.

گیت کنترل تردد نیم قد از لحاظ امنیت نسبت به گیت تمام قد یا گیت ضد انتحاری در سطح پایین‌تری قرار دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این تجهیزات قابلیت اتصال به سیستم‌های اطفاء حریق، نرم افزار مدیریت ترافیک، سیستم‌های کنترل از راه دور امنیتی و سایر دستگاه‌های حفاظتی است.

کاربردهای گیت کنترل تردد نیم قد

گیت کنترل تردد نیم قد به دلیل درجه حفاظت فیزیکی مطلوب و امنيت فيزيكي بالا در بسیاری از محیط‌های حساس کاربرد دارد. خرید گیت کنترل تردد نیم قد معمولا برای مکان‌های زیر انجام می‌گیرد:

عوامل موثر بر قیمت گیت کنترل تردد نیم قد

قیمت گیت کنترل تردد نیم قد تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

این که سیستم کنترل تردد گیت از نوع اثر انگشت، کارت شناسایی، تشخیص چهره و… باشد نرخ نهایی دستگاه را بالا و پایین می‌برد.

در گیت کنترل تردد نیم قد می‌توان انواع گوناگون سنسورهای تشخیص فلز، تشخیص چهره و سایر موارد را نصب نمود. نوع حسگر به کار رفته در سیستم نیز بر قیمت آن تاثیر غیر قابل انکاری دارد.

قیمت گیت کنترل تردد نیم قد با توجه به متریال به کار رفته در درب و پایه آن تغییر می‌کند. این تجهیزات ممکن است که از جنس استیل، شیشه و… باشند که هر یک از نظر نرخ با دیگری تفاوت دارند. همچنین در صورتی که متریال درجه یک و باکیفیت در گیت به کار رود، قیمت نهایی محصول افزایش خواهد یافت. برای مثال به کار بردن ورق‌های استیل ضخیم باعث می‌شود که دوام و استحکام دیواره‌ها افزایش پیدا کند و دستگاه با نرخ گران‌تری به فروش برسد.

مزایای گیت کنترل تردد نیم قد

گیت کنترل تردد نیم قد مزیت‌های بی‌شماری دارد که عبارتند از:

تکنولوژی به کار رفته در این سیستم‌های حفاظتی کمک می‌کند که دسترسی افراد غیرمجاز به محیط‌های حساس محدود شود. از این‌رو بخش حراست مجموعه مورد نظر قادر خواهند بود تردد پرسنل را به آسانی کنترل نمایند. این تجهیزات در کنار دستگاه حضور و غیاب کارکنان می‌توانند امنیت مطلوبی را برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف فراهم آورند.

بعضی از گیت‌های کنترل تردد نیم قد تکنولوژی پیشرفته‌ای دارند که قادر هستند هویت افراد را موقع ورود و خروج تایید کنند، علاوه‌برآن ساعت و تاریخ دقیق آن را نیز ثبت نمایند. این دستگاه‌ها شمارش پرسنل را هم انجام می‌دهند تا از این طریق تعداد افراد ورودی و خروجی به سازمان مشخص شود.

یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت و سازمان‌ها این که کارکنان به بهانه‌های مختلف از محیط کار بیرون می‌روند. نصب این مدل گیت کمک می‌کند که به محض خروج فرد از شرکت تردد وی ثبت شود و سر ماه کسری حقوق به وی تعلق بگیرد. بنابراین دیگر پرسنل تمایل نخواهند داشت که در ساعات کاری از مجموعه خارج شوند.

از دیگر محاسن گیت کنترل تردد نیم قد می‌توان به کنترل رفت و آمد پرسنل بدون خطا، برقراری نظم، کاهش نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های نظارتی و امنیتی، کاهش احتمال سرقت و… اشاره کرد.

مروری بر آنچه خواندید

گیت کنترل تردد نیم قد یکی از مطمئن‌ترین سیستم‌های امنیتی است که در قالب دو سپر دیواری در مکان‌های حساس نصب می‌شود و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می‌کند. این مدل گیت‌ها مقاومت بالایی در برابر فشار ناشی از ازدحام جمعیت دارند و قادرند با سایر دستگاه های امنیتی هم ارتباط برقرار نمایند.

فروش گیت کنترل تردد نیم قد با قیمت نازل در سایت افق فراویژن آغاز شده است. برای خرید این تجهیزات باکیفیت و درجه یک می‌توانید تنها با چند کلیک سفارش خود را در سایت ثبت نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن