افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

گیت میله‌ای یا گیت‌های اهرمی از اولین مدل‌های گیت کنترل اکسس بوده است که در دستگاه‌های کنترل تردد مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه در اکثر مکان‌ها از گیت‌های کنترل برای کنترل ورود و خروج افراد استفاده می‌شود. گیت میله ‌ای یا گیت اهرمی، با نام گیت کنترل تردد سه شاخه نیز شناخته می شود. این گیت جزو ابتدایی‌ترین گیت‌های کنترل تردد است که عملکرد ساده‌ای دارد و از دیگر مدل‌ها ارزان‌تر است. بنابراین جزو پرکاربردترین گیت‌های تردد به شمار می‌رود. گیت میله ای از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که عملکرد آن را تسریع می‌کنند.

آشنایی با گیت میله ای یا اهرمی

گیت کنترل تردد خورشیدی، یکی از انواع گیت‌ کنترل است که از شاسی، مکانیزم و سه میله تشکیل شده است و با هر چرخش، 120 درجه آزاد می‌شود. این گیت‌ها معمولا از فولاد ضد زنگ 304 یا 316 ساخته شده‌اند که دوام بالایی دارند و شکل آن‌ها به راحتی تغییر نمی‌کند.

گیت کنترل تردد اهرمی را می توانید با دستگاه کنترل تردد کارتی، دستگاه تشخیص چهره، دستگاه اثر انگشتی، دستگاه بارکدخوان و دیگر دستگاه های کنترل تردد ترکیب کرد تا یک دستگاه کنترل تردد هوشمند داشته باشید. در این حالت ابتدا کاربران توسط دستگاه کنترل تردد شناسایی می‌شوند و اگر مجوز دسترسی داشته باشند، گیت کنترل تردد میله ای برایشان باز می شود.

آشنایی با گیت میله ای یا اهرمی

کاربرد گیت کنترل تردد میله ای

گیت کنترل تردد شاخه ای جزو تجهیزاتی است که برای کنترل عبور افراد استفاده می شود. از این گیت در محل هایی که نیاز به عبور و خروج دارد استفاده می شود تا مسیر نزدیکی برای ورود و خروج افراد فراهم شود. برخی از موارد کاربرد این گیت شامل موارد زیر است:

استفاده در ایستگاه‌های مترو و راه آهن

گیت‌های میله ای را می توان همانند گیت شیشه ای کنترل تردد در برخی از محورهای حمل و نقل با تردد زیاد افراد مانند ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه مترو، راه آهن و… استفاده کرد. این مکان‌ها هرج و مرج زیادی دارد و مدیریت آن‌‌ها کار دشواری است؛ از این رو استفاده از این گیت‌ها می‌تواند مشکل ترافیک را حل کند.

استفاده در فروشگاه ها

از گیت‌ کنترل تردد خورشیدی می‌توان در سوپرمارکت‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری و… استفاده کرد و جلو ازدحام جمعیت را گرفت. انواع گیت ضد سرقت فروشگاهی را می توان به صورت حضوری و غیرحضوری از مراکز فروش معتبر این گیت‌ها سفارش داد.

استفاده در مجتمع ها

برای امنیت مناطق مسکونی می‌توانید علاوه بر گیت کنترل تردد خودرو اتوماتیک، از این گیت‌ها نیز استفاده کنید تا سرقت را کاهش داده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری نمایید.

استفاده در ساختمان های اداری

امروزه بسیاری از شرکت ها جهت کنترل کارمندان خود از گیت میله ای هوشمند نصب و بر رفت و آمد نیروهای خود نظارت می کنند.

نحوه عملکرد گیت تردد اهرمی

عملکرد گیت میله ای یا گیت اهرمی به شرح زیر است:

مزایای گیت اهرمی

مزایای گیت اهرمی شامل موارد زیر است:

مزایای گیت اهرمی

معایب گیت تردد میله ای

معایب گیت میله ای یا گیت اهرمی نیز شامل این موارد است:

سخن آخر

امروزه استفاده از گیت های کنترل تردد به امری اجتناب ناپذیر در مراکز شلوغ و حساس تبدیل شده است. گیت میله ای یا گیت اهرمی جزو این گیت‌ها است که می‌توان آن را از وب سایت افق فراویژن سفارش داد و خیال خود را از کنترل رفت و آمد و جلوگیری از هرج و مرج بالا، راحت کرد.

به این نوشته امتیاز دهید
شرکت افق فرا ویژن