افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

کاربرد دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

کاربرد‌ ابزار حضور‌ و غیاب در کلاس‌ زبان

همانطور که میدانید در گذشته ورود و خروج افراد به صورت دستی ثبت می شد. این روش با خطاها و مشکلات بسیاری همراه بود. با پیشرفت تکنولوژی روش های سنتی ثبت ورود و خروج جای خود را به دستگاه حضور و غیاب دادند.
این دستگاه ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از آن ها کلاس زبان است. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد کاربرد دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان صحبت کنیم.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟

دستگاه حضور و غیاب یک سیستم هوشمند با فناوری های نوین است که در جهت ثبت فرایند ورود و خروج استفاده می شود. این سیستم این امکان را فراهم میسازد که افراد یک مجموعه ورود و خروج خود را به طور دقیق و بدون خطا ثبت کنند.
استفاده از این دستگاه باعث می شود که مدیران یک مجموعه بتوانند مدیریت بیشتری بر رفت و آمد پرسنل خود داشته باشند. خرید دستگاه حضور و غیاب منافع بسیاری برای یک مجموعه دارد و در زمان نیز تا حد زیادی صرفه جویی می کند.

کاربرد دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان
دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

در این بخش از مطلب قصد داریم مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

  • امکان ارسال پیامک ورود و خروج، غیبت و تاخیر برای والدین
  • ثبت تردد اساتید و سایر پرسنل
  • مجهز به پنل مدیریت قدرتمند
  • امکان ارائه گزارش روزانه حضور و غیاب زبان آموزان
  • محاسبه حقوق اساتید و پرسنل
  • امکان جداسازی پرسنل و زبان آموزان در زمان ورود و خروج
  • دسترسی به یک گزارش جامع از تاخیر و غیبت زبان آموزان

مهم ترین کاربردهای دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان می کنیم.

  • برقراری نظم با کنترل ورود و خروج

یکی از کاربردهای دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان برقراری نظم است. زمانی که ورود و خروج ثبت می شود تعداد تاخیرها و خروج های زودهنگام از کلاس کاهش پیدا می کند. به جزء دانش آموزان با کمک این دستگاه می توان اطلاعات مربوط به ورود و خروج استادان و دیگر پرسنل را نیز ثبت کرد. این موضوع باعث می شود که بتوان فیش حقوقی کارمندان را به طور دقیق محاسبه کرد. از آن گذشته باعث می شود که استادان نیز به موقع سر کلاس های خود حاضر شوند.

  • ایجاد بستری برای جلب اعتماد والدین

چنانچه از دستگاه حضور و غیاب کارتی در آموزشگاه زبان استفاده کنید این امکان را دارید که ورود و خروج زبان آموزان را به صورت پیامکی به اطلاع والدین آن ها برسانید. استفاده از تجهیزات هوشمند در آموزشگاه باعث می شود که فضا مدرن تر به نظر برسد. این مسئله می تواند در جذب شاگردان تاثیر بسزایی داشته باشد. شما می توانید برای کارت هایی که به هر زبان آموز اختصاص می دهید طراحی و چاپ مناسب و منحصر به فردی را در نظر بگیرید. این کارت می تواند مانند یک کارت تبلیغاتی بسیار کاربردی برای آموزشگاه محسوب شود.

  • صرفه‌جویی در هزینه ‌های آموزشگاه

از دیگر کاربردهای دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان صرفه جویی در هزینه ها است. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به بسیاری از وسایل اداری ندارید و این موضوع موجب می شود که هزینه های شما کاهش پیدا کند. زمانی که فیش حقوقی کارمندان را در این نرم افزار محاسبه می کنید دیگر نیاز به زمان زیادی برای انجام اینگونه کارها نخواهید داشت. با حذف صدور فیش به صورت دستی مصرف کاغذ نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

کاربرد‌ سیستم حضور‌ و غیاب در کلاس‌ زبان
دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

امنیت داده‌ها در حضور و غیاب هوشمند در کلاس زبان به چه صورت است؟

داده های مربوط به حضور زبان آموزان، اساتید و سایر پرسنل توسط این دستگاه جمع آوری می شود. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان این است که این داده ها کاملا ایمن هستند. این داده ها هیچگونه خطای محاسباتی ندارند و اطلاعات آن ها کاملا شفاف و قابل تحلیل هستند.

این در حالی است که در سیستم حضور و غیاب به روش سنتی امکان خطا و تقلب وجود دارد و اطلاعات عموما به طور دقیق ثبت نمی شوند. تحلیل و بررسی داده ها نیز به روش سنتی کار بسیار سخت و زمانبری است. در حالی که با حضور و غیاب هوشمند این فرایند کاملا ایمن و بدون خطا انجام می شود. داده های حاصل از این دستگاه در یک سامانه ذخیره می گردند و امکان دستکاری آن ها وجود ندارد.

سخن آخر

در این مطلب در مورد کاربرد دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان صحبت کردیم. استفاده از این دستگاه می تواند هم برای مدیر آموزشگاه و هم برای والدین بسیار مفید واقع شود. مدیران آموزشگاه می توانند با کمک این دستگاه ورود و خروج دانش آموزان و پرسنل را به بهترین شکل کنترل کنند و مدیریت بهتری در این زمینه داشته باشند. از طرفی با کمک این دستگاه های هوشمند والدین می توانند اطلاعات کاملی در مورد ورود و خروج فرزندان خود داشته باشند.
اگر قصد خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب برای کلاس زبان را دارید کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره کاربرد دستگاه حضور و غیاب در کلاس زبان

1-چه مواردی باعث ایجاد اختلال در دستگاه های حضور و غیاب می‌شوند؟
عموما قرار دادن این دستگاه ها در محیط های بیرونی زمانی که در معرض تابش نور مستقیم خورشید یا سرما و گرمای زیاد باشند می تواند در آن ها اختلال ایجاد کند. از آن گذشته نصب دستگاه در محیط های بسیار مرطوب، پر از گرد و غبار یا میدان مغناطیسی قوی ممکن است عملکرد آن را مختل کند.

2-در صورت قطعی برق چگونه می‌توان با دستگاه حضور و غیاب کار کرد؟
بیشتر این دستگاه ها مجهز به باتری هستند و این موضوع باعث می شود که بتوان از آن ها در زمان قطعی برق نیز استفاده کرد. اگر دستگاه فاقد باتری باشد در زمان قطعی برق خاموش خواهد شد.

3-آیا امکان اضافه یا حذف کردن پرسنل در دستگاه حضور و غیاب وجود دارد؟
بله، شما می توانید با مراجعه به بخش پرسنل گزینه حذف یا اضافه را انتخاب کرده و به سادگی این کار را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن