افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

اپلیکیشن‌ حضور و غیاب خارجی

نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب خارجی

اپلیکیشن حضور و غیاب خارجی (foreigner attendance software) نرم افزارهایی ساخت کشورهای خارجی هستند که برای ثبت ورود و خروج افراد و حضور و غیاب مورد استفاده قرار می‌گیرند. قصد داریم با معرفی بزرگترین اپلیکیشن های حضور و غیاب خارج از ایران اطلاعات مفیدی در اختیار شما درباره ی فناوری به کار رفته در کشورهای خارجی قرار دهیم. تنوع وسیعی از اپلیکیشن‌های سیستم حضور و غیاب خارج از ایران در دسترس است که هر کدام دارای مزیت های منحصر به فرد می باشد. اپلیکیشن های حضور و غیاب تردد حضور پرسنل را تحت کنترل قرار می دهد و اطلاعات مفیدی در اختیار مدیران قرار می دهد

از بهترین اپلیکیشن های حضور و غیاب خارج از ایران می توان به تایم کمپ اشاره کرد . این اپلیکیشن بر روی سیستم های اندروید و ios قابل نصب است هرجا که باشید می توانید به آسانی به آن دسترسی داشته باشید. از این نرم افزار می توانید حتی زمانی که آف لاین هستید نیز بهره مند شوید زیرا زمانی که به اینترنت وصل شدید اطلاعات کامل همگام سازی خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار آن است که با استفاده از ویژگی هایی که دارد اطلاعات موجود در آن قابل ویرایش است.

چرا استفاده از نرم افزارها و دستگاه‌های حضور و غیاب مانند دستگاه ثبت تردد تشخیص چهره یا اثر انگشتی تا این اندازه حائز اهمیت است؟ مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد. نرم افزارهای ایرانی و خارجی و دستگاه‌های متنوعی چون سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی وجود دارند که این کار را برای مدیران بسیار ساده‌تر کرده‌اند.

اپلیکیشن کالاماری

اپلیکیشن کالاماری از دیگر اپلیکیشن های حضور و غیاب خارج از ایران  است، این اپلیکیشن اگرچه برای ثبت حضور و غیاب راه اندازی شده بود ولی امروزه علاوه بر آن برای مدیریت پروژه های مختلف نیز کارایی دارد.

از جمله مهمترین ویژگی های اپلیکیشن کالاماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت همه ی روزهای تعطیل و دورکاری  و مرخصی
  • ارزیابی غیبت کارمندان و تقاضای تایم کاری
  • به کار بردن تکنولوژی آی‌بیکن (iBeacon) برای کنترل تردد
  • فرصت همگامی با موقعیت جغرافیایی

بهره مندی از این نرم افزار برای افرادی که به صورت یک تیم قرار است به فعالیت خود ادامه دهند نیز بسیار مفید است.

بهترین نرم افزار حضور غیاب موبایلی را بخوانید.

اپلیکیشن دسک تایم

نرم افزار حضور و غیاب دسک تایم از دیگر اپلیکیشن های محبوب می باشد که قابلیت کارایی زمانی که به اینترنت وصل نیستید را هم دارد .

این نرم افزار برای همه ی اشخاص و سازمان ها گزینه ی مطلوبی می باشد. افرادی که دور از سازمان ها و شرکت ها فعالیت خود را تحت پروژه ای خاص انجام می دهند برای اینکه بتوانند زمان خضور و غیاب خود را ثبت کنند مجبور هستند از این اپلیکیشن ها بهره مند شوند.

شرکت افق فراویژن از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین خود رونمایی کرده است.

این امر هم از لحاظ مدیران و مسئولان و برای برای پرسنل متعلق به یک سازمان گزینه ی خوبی است و بهره مندی از آن دیگر از به وجود آمدن هرگونه شک و شبهه جلوگیری می کند.

علاوه بر آن حقوق دستمزدی افراد نیز با استفاده از آن ها به صورت عادلانه پرداخت خواهد شد و این امر نیز سبب می شود مدیران بدون استرس بر امور مختلف تسلط کامل داشته باشند.

اپلیکیشن هاب استف

اپلیکیشن هاب استف از دیگر اپلیکیشن های مفید است که توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار باشد این نرم افزار با دارا بودن ویژگی های مفید ازجمله ثبت دقیق موقعیت جغرافیایی توانسته است اطلاعات دقیقی برای کنترل تردد پرسنل و اعضای یک تیم داشته باشد.

ناگفته نماند همه ی اپلیکیشن هایی که در این بخش مطرح شد هر کدام کارایی مطلوبی دارند.

پیشنهاد می‌شود: روش تشخیص دستگاه حضور و غیاب اصل از تقلبی

برای تصمیم گیری در مورد انتخاب آن ها بهتر است بگوییم اگر به دنبال یک نرم افزار ساده با کمترین امکانات هستید هر کدام از آن ها را می توانید در اولویت قرار دهید ولی ابتدا سعی کنید قبل از استفاده نسخه ای از آن ها را بر روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و کارایی آن را ارزیابی کنید در این صورت می توانید تصمیم مطلوبی بگیرید. از این که تا انتهای این مقاله از وب سایت افق فراویژن با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

به این نوشته امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. سلام برای اون برنامه کالاماری که پیشنهاد داده بودید یکی از مزیت هاش این بود که امکان استفاده از تکنولوژی آی‌بیکن رو داره م. میشه بیشتر از این تکنولوژی توضح بدید. ممنون میشم

  2. سلام من صاحب یک فروشگاه پوشاک هستم که چند وقتی هست که از برنامه دسک تایم استفاده میکنم و بسیار هم خودم و هم فروشنده هام راضی هستند چون که همه تایم های مرخصی و اضافه کاری رو خودش به راحتی حساب میکنه و دیگه مشکلی برای پرداخت کردن حقوق شون ندارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن