افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

معرفی کامل گیت کنترل تردد باشگاهی

گیت کنترل تردد باشگاهی

باشگاه های ورزشی یکی از اماکن عمومی هستند که ورزشکاران زیادی برای انجام تمرینات ورزشی خود دور هم گرد می آیند. البته ورزشکاران و استفاده کنندگان به منظور ورزش و حفظ سلامتی و تندرستی خود تمایل زیادی به رفتن به باشگاه های ورزشی را دارند و تمرینات خود را در آن انجام می دهند. در ادامه قصد داریم به معرفی کامل گیت کنترل تردد باشگاهی بپردازیم و شما را با این سیستم آشنا کنیم و در این رابطه اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

در گذشته نه چندان دور مدیریت ورزشکاران در باشگاه های ورزشی چندان مشکل نبود که البته این روزها نیز برای کنترل کردن ورزشکاران در باشگاه ها ورزشی از سیستم کنترل هوشمند به نام دستگاه کنترل تردد باشگاهی استفاده می شود. این نرم افزار هوشمند به مدیران باشگاه ها کمک می کند تا هر چه بهتر ورزشکاران را در محیط باشگاه مدیریت کنند. در حقیقت این سیستم به مسئولین باشگاه های ورزشی کمک شایانی می کند و آنها با استفاده از این سیستم به راحتی می توانند کاربران در باشگاه بانوان و آقایان را به شکل منظم و راحتی مدیریت نموده و بر عملکرد آنها نظارت داشته باشند.

ضرورت استفاده از گیت کنترل تردد در باشگاه ها

به طور مسلم محیط باشگاه های بانوان و آقایان به دلیل وجود ورزشکاران و استفاده کنندگان همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است که البته روز به روز نیز افزایش چشمگیری دارد.بنابراین با وجود رفت و آمد زیاد ورزشکاران در محیط باشگاهی استفاده از کنترل تردد باشگاهی ضرورت دارد. با استفاده از این سیستم ورود و خروج ورزشکاران و استفاده کنندگان به باشگاه کنترل خواهد شد و در نتیجه نیاز به نیروی انسانی نیز کاهش خواهد یافت.

در واقع در صورت استفاده از این سیستم دیگر نیازی به استخدام نیروی انسانی برای کنترل کردن افراد به باشگاه نیست که در نتیجه بخش زیادی از هزینه های باشگاهی نیز کاهش خواهد یافت. از طرفی در صورت استفاده از این نرم افزار خطاهای انسانی نیز کمتر خواهد شد.البته جالب است در معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی بدانید که این سیستم به نحوی طراحی و تولید شده است که ورزشکاران به صورت تک نفره می توانند از این سیستم عبور کنند. بدین ترتیب هر نوع ورود و خروج افراد به یک محوطه باشگاه در صورت استفاده از این سیستم کنترل و مدیریت خواهد شد.

بنابراین نیروهای انتظامی و حراستی باشگاه می توانند با استفاده از این نرم افزار رفت و آمد تک تک افراد به درون محوطه باشگاه را مدیریت و کنترل کنند. با این وجود در معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی می توان بیان کرد که گیت کنترل تردد باشگاهی به عنوان یک سیستم کارآمد یکی از ملزومات اصلی در باشگاه است.

معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی

اما اینگه گیت باشگاهی چیست و در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گرد از جمله سوالاتی است که اکثر افراد با آن روبه رو هستند. در تعریف و معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی باید اینگونه بیان کنیم که گیت باشگاهی در واقع یک مانع فیزیکی و امنیتی است که برای کنترل کردن تک تک افراد در محوطه باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. البته از کاربردهای دیگر این گیت کنترل تردد باشگاهی این است که در برخی از مکان های دیگر از جمله استخرها و ورزشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

البته این سیستم به وسیله دیگر تجهیزاتی همچون اسکنرها، دوربین های مدار بسته، کارت های تردد نیز پشتیبانی می شود و از این طریق رفت و آمد ورزشکاران به درون باشگاه ها به راحتی و با دقت بیشتری کنترل می شود. علاوه بر این به کمک این سیستم ورود و خروج افراد، مدیریت زمان حضور یافتن و غیاب ورزشکاران نیز کنترل می شود. البته استفاده از این سیستم موجب می شود تا اطلاعات بیشتری در اختیار مدیران و مسئولان باشگاه ها قرار گیرد تا آنها بتوانند منابع و امکانات خود را بهتر مدیریت کنند و امنیت را در محیط باشگاه بهبود بخشند

نحوه شناسایی و کنترل رفت و آمد در گیت باشگاهی به صورت است؟

به طور حتم تشخیص و نحوه شناسایی ورزشکاران در باشگاه از طریق گیت باشگاهی یک موضوع بحث بر انگیز است که چطور یک سیستم به این میزان کارآیی بالایی دارد. این سیستم با توجه به عملکرد بالایی که دارد یک کنترل دسترسی است که هر ورزشکار بلافاصله بعد از ثبت نام و مشخص نمودن زمان بندی ورود یا ساعت کلاس‌ها می تواند با در دست داشتن یک وسیله شناسایی همچون کارت، اثر انگشت، چهره و یا رمز به باشگاه وارد شود.

البته استفاده از روش هایی همچون شناسایی بیومتریک مانند اثر انگشت یا چهره، به طور مسلم مطمئن تر از کارت یا رمز است. از طرفی هزینه های مربوط به مفقود شدن یا آسیب دیدن کارت نیز به مراتب کاهش می یابد مانع از این می شود که افراد به جای یکدیگر در کلاس ها حضور پیدا کنند.

نکات مهم در زمان خرید گیت کنترل تردد باشگاهی

در زمان خرید گیت کنترل تردد باشگاهی باید به برخی از نکات مهم و ضروری توجه داشته باشید. این نکات مهم در رابطه با خرید گیت کنترل تردد باشگاهی عبارت اند از:

  • ادغام شدن با سیستم احراز هویت

    همان طور که در معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی بیان کردیم استفاده از این سیستم کارآمد در محیط باشگاه ها یکی از ملزومات اصلی و قابل توجه محسوب می شود. بنابراین در زمان خرید آن به این نکته دقت داشته باشید که با دستگاه های تشخیص چهره، اثر انگشت، عنبیه ادغام شود. البته داشتن این ویژگی در گیت کنترل تردد باشگاهی اهمیت زیادی دارد و باید با دیگر سیستم های شناسایی و نرم افزاری به خوبی ارتباط برقرار کند.

  • کیفیت و برند معتبر

    یکی دیگر از نکات مهمی که در زمان خرید گیت کنترل تردد باشگاهی باید توجه داشته باشید این است که از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد. البه انتخاب آن از یک برند معتبر نیز این اطمینان را به شما می دهد که در ساخت آن از مواد با کیفیت و بهترین متریال ها استفاده شده است.

  • اندازه و مشخصات فنی

    یکی از عوامل مهمی که تاثیر مستقیمی بر عملکرد و کاربرد در معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی دارد در واقع ابعاد مشخصات فنی گیت است. بنابراین در زمان خرید گیت کنترل تردد باشگاهی باید به اندازه و مشخصات فنی گیت توجه زیادی داشته باشید.

  • نحوه نگهداری و تعمیر

    انتخاب یک محصول با قطعات یدکی و خدمات پس از فروش این امکان را برای شما فراهم می کند که در دوره استفاده از آن بتوانید از چنین خدماتی برای تعمیر و نگهداری راحت این سیستم استفاده کنید.

مهمترین مزیت های استفاده از گیت کنترل تردد باشگاهی

سیستم گیت کنترل تردد باشگاهی دارای مزیت های زیادی است که عبارت اند از:

  • خطاهای انسانی در صورت استفاده از این سیستم کاهش پیدا می کند.
  • شناسایی افراد برای ورود به باشگاه از طریق اثر انگشت، چهره و کارت انجام می شود.
  • از ایجاد صف های طولانی جلوگیری می شود که رفت و آمد افراد در صورت عبور از این سیستم به راحتی انجام می گیرد.
  • کنترل ورود و خروج افراد از باشگاه با مدیریت بهتر و آسان تر انجام می گیرد.
  • هزینه های مربوط به استخدام نیروی انسانی کاهش می یابد.
  • رختکن باشگاه با مدیریت بهتری انجام می شود.
  • از اموال کارکنان و ورزشکاران به خوبی محافظت می شود.
  • موجب رضایتمندی هر چه بیشتر ورزشکاران از مدیریت باشگاه می شود.
  • از وارد شدن افرادی که در باشگاه عضویت ندارند جلوگیری خواهد شد.
سخن پایانی در مورد معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی

در معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی می توان بیان کرد که این سیستم برای کنترل تردد و حفظ امنیت محیط باشگاه بسیار اهمیت دارد که در زمان خرید آن باید به برخی از نکات مهم و ضروری توجه داشته باشید.

سوالات متداول در رابطه با معرفی گیت کنترل تردد باشگاهی

  1. انواع متنوعی از گیت های کنترل تردد باشگاهی کدام اند؟
    در حال حاضر انواع متنوعی از گیت کنترل همچون مدل های شیشه ای، اهرمی، تمام قد، ویلچری و … وجود دارد.
  2. مهمترین عامل موثر بر قیمت گیت کنترل تردد باشگاهی چیست؟
    یکی از عوامل مهم در قیمت گیت کنترل در واقع نوع سیستمی است که شما در باشگاه استفاده می کنید.
  3. از گیت کنترل تردد باشگاهی در چه مکان هایی استفاده می شود؟
    باشگاه های بدن سازی، استخرها و مجموعه های ورزشی
به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن