افق فراویژن؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های حضور و غیاب،  کنترل تردد و گیت‌های کنترل تردد  برای حضور و غیاب  و  حضور  و غیاب آنلاین

هر آنچه باید در رابطه با بسته بندی اصل دستگاه حضور و غیاب بدانید

بسته بندی محصولات حضور و غیاب

توجه به بسته بندی دستگاه حضور و غیاب (Packaging of attendance device) اقدامی ضروری پیش از خرید است. دستگاه‌های حضور و غیاب اصل و تقلبی را می‌توان به راحتی هر چه تمام‌تر از روی بسته بندی آن‌ها تشخیص داد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهکارهای تشخیص بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب صحبت کنیم که به صورت سریع و فوری بدانید یک دستگاه حضور و غیاب اصل است یا خیر. ما در این مقاله به ویژگی‌های یک طراحی بسته بندی اصل اشاره خواهیم کرد. با ما در وب سایت افق فراویژن همراه باشید.

چرا تشخیص اصل بودن طراحی بسته بندی سیستم حضور و غیاب ضروری است؟

همانطور که می‌دانیم دستگاه‌های حضور و غیاب تقلبی فقط در ظاهر شبیه دستگاه‌های اصلی هستند اما کیفیت و سرعت بسیار پایینی دارند. در واقع باید گفت خرید سیستم حضور و غیاب تقلبی باعث هدر رفتن پول شما می‌شود زیرا عملکرد دستگاه‌های تقلبی بسیار ضعیف است و نمی‌دانید با آن‌ها اقدام به مدیریت ورود و خروج نیرو انسانی کنید. به همین دلیل هنگام خرید دستگاه‌های حضور و غیاب باید دقت کنید و از اصل بودن دستگاه مطمئن شوید.

معمولا یکی از راه‌های تشخیص دستگاه حضور و غیاب اصلی از تقلبی، کنترل بسته‌بندی دستگاه است زیرا سیستم‌های حضور و غیاب تقلبی، از نظر بسته‌بندی نیز کیفیت پایینی دارند‌. در همین راستا تشخیص اصل بودن طراحی بسته بندی سیستم حضور و غیاب یک امر ضروری محسوب می‌شود. برخی از دستگاه های حضور و غیاب نیاز به بسته بندی اصولی دارد. سیستم ورود و خروج بیومتریک، دستگاه حضور و غیاب سیگنال مغز و قلب یا دستگاه حضور و غیاب چند منظوره از سری دستگاه های حضور و غیابی است که بسته بندی آن بسیار قابل اهمیت است.

قوانین بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

برای بسته‌بندی کالاها نیز یک‌سری قوانین و اصول وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود خروجی کار نیز قابل قبول باشد.

انحصاری بودن طرح بسته بندی

انحصاری بودن طرح بسته‌بندی نیز از جمله اصلی‌ترین قوانین بسته بندی دستگاه حضور و غیاب محسوب می‌شود. در واقع شاید بهتر است اینگونه بیان کنیم که طرح بسته‌‌بندی دستگاه حضور و غیاب نباید کپی و برابر طرح بسته‌بندی رقبا باشد.

تناسب داشتن اندازه و ابعاد بسته بندی با سایز دستگاه

اندازه و سایز بسته‌بندی باید متناسب با اندازه و شکل دستگاه باشد زیرا در صورتی که از یک جعبه بزرگ برای یک دستگاه تقریبا کوچک استفاده شود. هنگام جابجایی دستگاه در این فضای خالی حرکت می‌کند و همین مسئله سبب آسیب دیدن آن می‌شود.

معرفی کالا

در واقع یکی از مهم‌ترین قوانین بسته بندی دستگاه حضور و غیاب این است که دیزاین پکیجینگ باید به نحوی باشد که کالای درونی خود را به طور واضح به مخاطب معرفی کند. به همین دلیل درج نام دستگاه، لوگو شرکت سازنده، مدل دستگاه و تصویر دستگاه حضور و غیاب بر روی پکیجینگ آن ضرورت دارد.

استفاده از بهترین متریال برای ساخت بسته‌بندی

جنس جعبه نیز از جمله قوانین بسته بندی دستگاه حضور و غیاب به حساب می‌آید زیرا استفاده از متریال نا‌مرغوب باعث می‌شود بسته‌بندی حین جابجایی آسیب ببیند که همین مسئله ممکن است منجر به خراب شدن دستگاه نیز شود. 

استفاده آسان از بسته‌بندی

نکته مهم دیگری که در رابطه با پکیجینگ دیزاین سیستم ثبت تردد اثر انگشتی وجود دارد این است که استفاده از بسته‌بندی نیز باید آسان باشد. یعنی درب جعبه به راحتی باز شود و حمل و نقل آن نیز راحت باشد.

به کار بردن طرح‌های خلاقانه در طراحی بسته‌ بندی

یک بسته‌بندی اصولی در کنار حفاظت از سیستم یا دستگاه ثبت تردد پرسنل باید به فروش بیشتر آن محصول نیز کمک کند به همین دلیل تصویرسازی در بسته بندی دستگاه حضور و غیاب یک مسئله مهم و حیاتی محسوب می‌شود و هنگام طراحی باید لحاظ شود.

درج علائم و نمادهای راهنما در بسته‌بندی

منظور از علائم و نمادهای راهنما، علامت‌هایی هستند که شیوه صحیح حمل و نقل کالا را مشخص می‌کنند. این علائم معمولا پیام‌های زیر را به حمل‌کننده بسته‌بندی یا مصرف‌کنندگان گوشزد می‌کند:

  • با احتیاط حمل شود.
  • کالا شکستنی است.
  • کالا دور از رطوبت نگهداری شود.
  • بسته‌بندی به سمت بالا نگهداری شود.
  • بسته‌بندی در مقابل نیروهای مغناطیسی قرار نگیرد.

گسترش پذیری بسته بندی

در طراحی بسته بندی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باید دقت کرد که تمامی المان‌ها به طور دقیق انتخاب شوند تا بتوان در آینده تغییراتی را روی آن اعمال کرد. در صورت ایجاد و تولید یک دستگاه حضور و غیاب با قابلیت جدید، اگر المان‌های قبل کاربردی نباشند، نمی‌توان از همان طرح پیشین استفاده و محصول با قابلیت جدید را عرضه کرد و حتما باید از یک طراحی بسته بندی با المان‌های دیگر و هزینه اضافی بهره گرفت. به همین علت باید توجه داشت که بسته بندی گسترش پذیر باشد.

راهکارهای تشخیص بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب

همانطور که تشخیص اصل بودن دستگاه حضور و غیاب اصل از تقلبی اهمیت دارد، اصل بودن طراحی بسته بندی سیستم حضور و غیاب هم مهم است. در صورتی که نکات و راهکارهای تشخیص بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب را بدانید، بدون شک فرایند شناسایی بسته‌بندی اصل از تقلبی نیز برای شما آسان می‌شود و به راحتی می‌توانید از اصالت بسته‌بندی سیستم‌های حضور و غیاب و همچنین اصل بودن دستگاه مطمئن شوید. چون شرکت‌های سازنده یا فروشنده سیستم‌های حضور و غیاب اصلی، بسته‌بندی بندی محصولات خود را به شرکت‌های بسته‌بندی حرفه‌ای سفارش می‌دهند.

اکثر سیستم های حضور و غیاب دارای اپلیکیشن حضور و غیاب هستند که برای راه اندازی بهتر و انجام عملکرد های مختلف از آن استفاده می شود. سامانه مدیریت رفت و آمد تحت وب و نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز از سری نرم افزار های مورد نیاز برای دستگاه های حضور و غیاب هستند.

بررسی مشخصات ظاهری بسته بندی

کنترل ظاهر بسته‌بندی معمولا اولین راهکار برای اطمینان از بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب محسوب می‌شود. در همین راستا خریداران محترم پیش از خرید سیستم حضور و غیاب، بهتر است وارد سایت رسمی شرکت سازنده دستگاه شوند تا بدانند بسته‌بندی اصلی از نظر ظاهری چه ویژگی‌هایی دارد.

بررسی مرغوبیت و کیفیت بسته بندی دستگاه

راهکار دیگری که باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید دستگاه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید، بررسی کیفیت جعبه دستگاه است. چنانچه متریال به کار رفته در بسته‌بندی کیفیت پایینی داشته باشد، بدون شک بسته‌بندی دستگاه توسط یک شرکت معتبر انجام نشده و خود دستگاه نیز تقلبی است.

بررسی اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی

یکی از مشخصه‌های بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب، درج شماره سریال، اطلاعات فنی و مشخصات دستگاه بر روی بسته‌بندی است. معمولا بسته‌بندی‌های تقلبی فاقد این اطلاعات هستند یا اطلاعات درج شده بر روی آن‌ها کاملا غلط و غیر‌واقعی هستند.

بررسی هولوگرام روی جعبه

وجود هولوگرام بر روی بسته‌بندی دستگاه حضور و غیاب نیز از جمله نشانه‌های بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب به حساب می‌آید. در مقابل آن عدم وجود هولوگرام بر روی جعبه نیز نشان‌دهنده تقلبی بودن دستگاه و بسته‌بندی آن است.

بررسی نکات گرافیکی در طراحی بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

در صورتی که کلیه اصول و نکات گرافیکی در طراحی بسته بندی دستگاه حضور و غیاب بر روی پکیجینگ دستگاه رعایت شده باشد. بدون شک می‌توان گفت که بسته‌بندی دستگاه اصل است و طراحی آن توسط یک شرکت طراحی حرفه‌ای همچون سلام گرافیک صورت گرفته است.

توجه به کیفیت چاپ لوگو شرکت سازنده و تصویر محصول

یکی از راهکارهای تشخیص بسته بندی های اصل دستگاه حضور و غیاب توجه به کیفیت چاپ تصاویر و لوگو است زیرا شرکت‌های طراحی حرفه‌ای برای چاپ تصاویر و لوگو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ استفاده می‌کنند. به همین دلیل تصاویر و لوگو چاپ شده بر روی بسته‌بندی کاملا واضح و با‌کیفیت هستند.

کنترل علائم روی بسته‌ بندی

معمولا در صورتی که دیزاین پکیجینگ محصول طبق اصول طراحی بسته‌بندی صورت گرفته باشد. یک‌سری علائم راهنما بر روی آن درج می‌شود. علامت‌هایی همچون با احتیاط حمل شود، شکستنی است، به سمت بالا نگهداری شود و… رایج‌ترین علائمی هستند که بر روی بسته‌بندی اکثر دستگاه‌ها درج می‌شوند. به عبارتی باید گفت عدم وجود این علائم نشان‌دهنده تقلبی بودن بسته‌بندی است.

بررسی صحیح بودن املای کلمات درج شده روی بسته بندی

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما با بررسی املای کلمات درج شده بر روی جعبه نیز می‌توانید به اصالت بسته‌بندی پی ببرید زیرا شرکت‌های بسته‌بندی نامعتبر، هنگام طراحی بسته‌بندی محصولات به چنین مسائلی دقت نمی‌کنند.

بررسی ابعاد بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

با بررسی ابعاد بسته بندی دستگاه‌های حضور و غیاب می‌توان به اصل بودن بسته بندی دستگاه حضور و غیاب یا تقلبی بودن آن پی برد. برخی از سودجویان جنس اصل را با فیک جایگزین میکنند و در بسته تقلبی قرار می‌دهند. چنانچه ابعاد بسته بندی استاندارد و مطابق با اندازه محصول نبود می‌توان شک کرد که بسته بندی و محصول از اصالت کافی برخوردار نمی‌باشد.

مرجعه به سایت‌ تولیدکننده دستگاه حضور و غیاب و بررسی بارکد بسته

می‌توانید به سایت‌های رسمی تولیدکننده دستگاه‌های حضور وغیاب مراجعه کنید و با مشاهده تصویرسازی در بسته بندی دستگاه حضور و غیاب اصل و مقایسه آن با بسته مقابلتان به اصل بودن آن پی ببرید. علاوه بر مشخصه‌های ظاهری می‌توانید بارکد روی بسته را در سایت وارد کنید و از اصل یا فیک بودن از مطمئن شوید.

چک کردن قیمت بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

اگر قیمت درج شده بر روی بسته بندی خیلی پایین باشد باید به اصل بودن آن شک کنید. زیرا بسته‌های اصلی و باکیفیت از قیمت معقول و حتی بالایی برخوردا هستند. چنانچه قیکت بسته بندی خیلی پایین باشد احتمالا کیفیت بسته بندی را تحت تاثیر قرار داده است.

به عنوان مثال شما وقتی قرار است یک نرم افزار مدیریت باشگاه را خریداری کنید، باید به بسته بندی سی دی آن تونجه کاملی داشته باشید.

تفاوت بسته بندی دستگاه حضور و غیاب اصلی و تقلبی

بر اساس موارد گفته شده، در هنگام خرید حتما به نکات اصل بودن جعبه دستگاه حضور و غیاب دقت کنید تا کالای تقلبی نصیبتان نشود. معمولا روی جعبه‌های تقلبی اطلاعات یا به طور صحیح وارد نشدند و یا دارای نوشتار بد با فونت نامناسب و غلط املایی فارسی و انگلیسی هستند. اکثر نمایندگی‌ها اطلاعات روی جعبه و بسته بندی سیستم حضور و غیاب را به دو زبان رایج فارسی و انگلیسی می‌نویسند؛ اما باید توجه داشت که این متون صحیح درج شده باشند.

شرکت سلام گرافیک ارائه دهنده خدمات بسته بندی، انواع سیستم‌ ورود و خروج را بسته بندی و پک بندی می‌کند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
آخرین بلاگ های فراویژن